Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

ja synes det høres ikke imponerende ut dette verkstedet.

synes bakrutesenker er ganske pent, skulle egentlig ha det på den ene her ute også. ble vell bestilt men dukket aldrig opp å da ble det bare med tanken.

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, viggo E34 skrev:

ja synes det høres ikke imponerende ut dette verkstedet.

synes bakrutesenker er ganske pent, skulle egentlig ha det på den ene her ute også. ble vell bestilt men dukket aldrig opp å da ble det bare med tanken.

Nei, det er sært at de ber kunde også gå på leit etter deler 🙄

Ja, tror det kan bli bra når den kommer på 😊 Dumt du aldri fikk din rutesenker da 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ventes det mer deler i posten! Glede! Etter endel leting finner man mer ting man trenger. Mangler bare et sett med blå stoffmatter og dørlister, så er jeg veldig fornøyd med bilen. 

Vurderer og kjøpe refleks og tilpasse til fangerene, da jeg har funnet rimelige sett på ebay. Vært kjekt og funnet med ledningsnett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedpussing av rutesenker på gang. Må kjøpe inn noe grovere papir så det blir mer jevnt. Begynner og gå mer og mer for sort bakrutefanger og sort spoiler.

Hva mener dere? I bilens fargens farge eller sort?🤔

 

20200514_214436.jpg

20200514_214444.jpg

20200514_215307.jpg

20200514_215313.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor takk til Mortenej her inne for gratis blå stoffmatte:) Stort pluss at den ser strøken ut også! Da mangler man bare resten av mattene 😅 Veldig hyggelig kar og fikk sett på hans E34 prosjekt også. Alltid kjekt og treffe flere i E34 miljøet 😁

20200515_190840.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mortenej skrev:

Kjekt å treffes og kunne bidra til at du kommer litt næremere målet.  Gøy å høre om dine prosjekter og ikke bare lese her inne :)

 

Det var det absolutt😁 Takk i like måte- du har en flott touring som jeg likte veldig godt😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ikke får noe mer svar fra han som selger sin Tds i deler, blir det og kjøpe fjærbein fra huggeri. Skal være i bra stand og kommer ifra en 1995 modell. Får satse på at bilen snart kan bli ferdig. Lei av og vente 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner fortsatt ikke hva som skal være feil her, vet nav eller hjulhub om du vill kan være forskjellig men hva jeg har sett å erfart er fjærbeina like rart det er bare det ene og forsåvidt:-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, viggo E34 skrev:

skjønner fortsatt ikke hva som skal være feil her, vet nav eller hjulhub om du vill kan være forskjellig men hva jeg har sett å erfart er fjærbeina like rart det er bare det ene og forsåvidt:-k

De mener det er feil og derfor det er Abs som lyser. Jeg synes det er rart selv. Men om de fortsatt vil si noe på den nye delen, kommer jeg til og betale for arbeidet hittil og reise til annet verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt og finne igjen litt deler fra tidligere innkjøp. Original Hella spoiler kjøpt fra en i Ålesund som solgte 535 i deler, merkelig nok. Den såg jeg ikke noe rust på heller.🙄

Denne skulle egentlig på den grønne E34'en jeg hadde flere år tilbake som jeg bytta inn hos forhandler (dumme meg). Glad jeg ikke kom til steget og lakke den, da det ser ut som dette er samme farge som min nåværende bil.

Men hvordan festes denne? Fant ikke noen skruer under men delvis kappa ledning til bremselys. Borrer man hull i bagasjerommet? Ikke sånn super gira på og gjøre det med mindre man må 😅

 

20200524_181807.jpg

20200524_181904.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer deler! Bilene mine blir litt mer skjemt bort 😅 Tror jeg skal ha nok lykter for en stund nå🙄 Midtarmlen kjøpt av Liffi her inne på Bimmers og det andre fra E34 Norge og Finn.no 😊 Nå mangler det bare og få tak i fjærbein, så jeg får satt i delene og skifta om til sommerdekk!

 

20200525_164234.jpg

20200525_164343.jpg

20200525_164826.jpg

20200525_164831.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på noe jeg har utsatt altfor lenge. Nemlig og pusse rust! Fikk starta på to dører, men gikk noe seint med dremel, så tenker det blir annet verktøy fremover 🤔 Var veldig mye overflaterust innvendig i bakdøra, men glemte og ta litt mer bilder da jeg gav meg. Iallefall fått begynt på det.

 

20200529_190158.jpg

20200529_190204.jpg

20200529_201427.jpg

20200529_203751.jpg

20200529_211555.jpg

20200529_235606.jpg

20200529_235650.jpg

20200530_000054.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Tor Magne har et spm til deg .

Hvorfor skrur du ikke av fjørbein fra Tdsen og setter på en sedanen?

Jeg mener ,den står jo og du får godkjent den andre😀

Da har du hvertfall bil / 34 som du kan kjøre med .

Sånn hadde jeg gjort det.

Ikke pokker om jeg hadde ventet nå .

Må jo være totalt drepen for deg som er så int i disse og ha to og null på veien .

Ps dette var ikke en pekefinger ,men et velment råd sånn at Tor Magne kan få rattet litt go bil igjen .😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Du Tor Magne har et spm til deg .

Hvorfor skrur du ikke av fjørbein fra Tdsen og setter på en sedanen?

Jeg mener ,den står jo og du får godkjent den andre😀

Da har du hvertfall bil / 34 som du kan kjøre med .

Sånn hadde jeg gjort det.

Ikke pokker om jeg hadde ventet nå .

Må jo være totalt drepen for deg som er så int i disse og ha to og null på veien .

Ps dette var ikke en pekefinger ,men et velment råd sånn at Tor Magne kan få rattet litt go bil igjen .😀👍

Det er 3 stk som har fjærbeinet jeg trenger, så tenker det snart ordner seg - venter bare på svar fra de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...