Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Mortenej skrev:

Fortsatt på verksted ja.

Ser det er litt rust å plukke i. Blir det nye skjermer på denne og fiks av dørene?

Hvordan er det med kanalene?

Nye skjermer er hos verkstedet og blir lakkert når de er montert etter tips fra meg, at de kan være litt knotete å få på. 

Kanalene fremme skal fikses opp. Ellers er den ganske fin for rust mtp kanaler. Er en plass bak ved diffen som de også skal fikse rusten på. Ellers blir det å demontere fangere og pusse rust samt fremdørene skal bli pusset og lakkert. 

Diffen vurderer jeg å gå over med stålbørste eller maskin og lakke opp i lakk som tåler varme. Tror jeg også skal få lakkert eksosanlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Sedanen står tydeligvis på stedet hvil hos verkstedet. Begynner å bli grundig lei. Tror jeg må innom og ha en prat med de-får en følelse at bilen min ikke priorites. Stått der siden 2.februar for pokker :cry:](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, opeth84 skrev:

Sedanen står tydeligvis på stedet hvil hos verkstedet. Begynner å bli grundig lei. Tror jeg må innom og ha en prat med de-får en følelse at bilen min ikke priorites. Stått der siden 2.februar for pokker :cry:](*,)

Dette er bare trist …

Du må ta en seriøs snakk med de Tor Magne 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er temmelig skuffet. Må ta meg en prat med de og høre hva som er greia og hvorfor det tar så ufattelig lang tid? Står fortsatt på samme sted som sist gang og jeg kan ikke se at noe er blitt gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er avtalen egentlig? Går ut i fra at dere har en eller annen form for avtale, som dere begge må forholde dere til. Om de skal ta bilen i mellom andre "hasteoppdrag" skjønner jeg at det kan ta tid i perioder med mye arbeid, men ellers burde det jo ikke ta så veldig lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2022 den 22.31, Olaandref skrev:

Men hva er avtalen egentlig? Går ut i fra at dere har en eller annen form for avtale, som dere begge må forholde dere til. Om de skal ta bilen i mellom andre "hasteoppdrag" skjønner jeg at det kan ta tid i perioder med mye arbeid, men ellers burde det jo ikke ta så veldig lang tid.

Dette burde de nevne i så fall? Da den har stått hos de siden 2.februar.  Sesongen er i full gang og det hadde vært kjekt å kunne få brukt bilen snart. Utifra slik den ser ut nå, så har de gjort svært lite med den, noe jeg synes er litt rart mtp hvor lenge de har hatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppom og kikket på bilen igjen i går. Ser ut til at høyre kanalen fremme er ferdig sveisa nå minus ett lite hull ved sideskjermen.

Håper på rask fremgang videre.

Også funnet ut at det er så mye useriøst ved kjøp av touringen, så denne fikser jeg heller opp igjen og ser om jeg beholder den etterpå eller selger til en helt annen pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, opeth84 skrev:

Var oppom og kikket på bilen igjen i går. Ser ut til at høyre kanalen fremme er ferdig sveisa nå minus ett lite hull ved sideskjermen.

Håper på rask fremgang videre.

Også funnet ut at det er så mye useriøst ved kjøp av touringen, så denne fikser jeg heller opp igjen og ser om jeg beholder den etterpå eller selger til en helt annen pris.

Dette er jo gode nyheter Tor Magne 😊

Nå satser vi på at de gir gass sånn at du får glede av den .

Ps har ikke glemt deg bort angående fjærene her altså .😊

De kommer nå en av dagene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, sveigis skrev:

Dette er jo gode nyheter Tor Magne 😊

Nå satser vi på at de gir gass sånn at du får glede av den .

Ps har ikke glemt deg bort angående fjærene her altså .😊

De kommer nå en av dagene .

Håper på det! Såg iallefall ut som et fint arbeid iallefall den ene kanalen. De skal også fylle kanalene med sauefett eller lignende. Når jeg dår bilen hjem, skal jeg gå over andre plasser og pusse rust pluss få lagt på mer fett rundt omkring :)

Det går fint- ingen hastverk.

Må også få tak i spacere til Oz felgene da de rubber fremme. Må se om jeg finner ut hvor man skal måle ifra og bestille lengre bolter også. Synes bilen ser knall ut med desse felgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt kontakt med et lokalt firma etter tips angående fiks av touringen. De kan ikke ta på seg arbeid nå pga manglende folk men bad meg ta kontakt i august. Fått pris på timepris som er 1250 ,- 

Har dere noen formening angående denne prisen? Tenker dette fort lan bli litt dyrt om det blir mange timers arbeid! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...