Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

Da blir det muligens å kjøpe komplett M5 styling til touringen i neste uke! Gleder meg! Må vel få kjøpt inn noe lakk også,så jeg kan farge alt i samme farge som bilen. Stylingen trenger litt tlc først, så blir spennende. Koster å være kar,men skal si denne bilen min begynner å komme seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ordna meg m5 skjørt i dag samt pakke i posten fra en snill sjel som kun ville ha fraktkostnad for å gi meg grå rullgardin! Denne har jeg fått vasket lett over og skal farges i samme farge som interiøret:) Prøvesatt skjørtet i full fart for å sjekke hvor mye som blir dekt over den sorte gugga etter kanalrep. Bra dag,med andre ord!

20170710_203329.jpg

20170710_184547.jpg

20170710_195535.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bols'n skrev:

Nice find sir :-) 

Dette blir bra når du får pussa de opp. 

Takk for det! Skal hente komplett M5 styling senere i uka også,mest sannsynlig. Gleder meg til jeg får dette på bilen. Men før det, må ene dørken og plate under batteriet rustsveises. Får se om jeg kan få noe hjelp der,da jeg ikke har utstyr eller kompetanse til å sveise. Lyst å få tatt sveisekurs på sikt da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet lite lite prosekt man holder på med, når man også går og venter på hjelp med ombygging til manuell (drit lei av å vente xP). Får tiden til å gå og samtidig moro da. Dessverre ikke E34 touring men :

 

20170711_063026.jpg

20170711_065343.jpg

20170711_071558.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som det blir start på ombygging til manuell i neste uke! Gleder meg til å få prøvd denne litt igjen når det er ferdig. Trenger å få seg en lengre tur og sjekke bremsene på den ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, opeth84 skrev:

Kan se ut som det blir start på ombygging til manuell i neste uke! Gleder meg til å få prøvd denne litt igjen når det er ferdig. Trenger å få seg en lengre tur og sjekke bremsene på den ikke minst.

Gledelige nyheter da :-D du fortjener deg en tur med denne nå. Krysser fingrene for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bols'n skrev:

Gledelige nyheter da :-D du fortjener deg en tur med denne nå. Krysser fingrene for deg. 

Takk! Ja, gleder meg som en unge til ombygginga blir tatt. Han skal også få fiksa røret som stikker ut av fangeren, så da blir det å sette på m5 fanger fremme og bak etter det er blitt fiksa og lakka!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen trenger, så kommer det til å bli solgt et sort skinninteriør for touring,da jeg bytta ut med lyst som jeg har fiksa opp. Det sorte blir frisket opp i fargen og ser allerede endel forskjell på sitteputa som har blitt behandlet.

Bare å gi et pip om du trenger. Er uten dørsider dessverre;men interiøret ellers er i grei stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farging av grå rollo som jeg fikk mot betaling av frakt. Litt små slitasjer på den,men hjelper med farge som skjuler hvite flekker,grått deksel som har mistet farge etc. Skal farge hele når jeg får ordna bedre måte å holde rullgardinen helt ute på. Ser allerede stor forskjell med 1 lag. Ble mye bedre,synes jeg!:D Tror jeg må gå over dørsidene mine også når jeg er ferdig med denne,siden så mye av tingene i midtkonsoll etc er farget nå:)

 

20170713_042324.jpg

20170713_043053.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag blir det å hente M5 kittet! Skulle egentlig i dag, men den andre bilen bestemte seg for å henge igjen med ene kaliperen.. blæ! Og han som hadde bilen før meg,sa bremsene var så og si nye.. kan ikke stole på noen xP 

Gleder meg masse til å få henta kitet!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var M5 stylingkit'et kjøpt og henta!:) Var dessverre i litt dårligere stand enn jeg antok,men går vel an å fikse med sparkel og lim. Er fornøyd uansett å endelig ja skikkelig styling til touringen min. Vurderer å lakke det samme farge som bilen,så alt er i samme farge:) Men får gå litt i tenkeboksen. Neste blir å få ordnet ombygg!^^ Legger ved bilde av det jeg tok i farten. Var så vidt jeg fikk det med meg! Skal bli godt å få opp touringen,så man slipper å tenke på plass xP

20170716_202349.jpg

20170716_202352.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1993 Bmw E34 Tds touring. Anskaffet 1994 E34 525Tds sedan (side 19)!
  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...