Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

47 minutes ago, opeth84 said:

Jeg kan sikkert ta turen innom deg en gang når jeg er ferdig med lakkrens etc :) Så får du kikket bedre på den, om du vil :)

Ja, du må gjerne ta turen innom igjen :) bare gi et vink neste gang du er i sona :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir glad på dine vegne når jeg ser du har fått deg en e34 nå som virker 😊.

Og fin ser den ut til å være og .

Så du var igang med noe polering og på den og denne lakken kan du få fin med innsats .

Få på OZ ceres som du har ,ned litt foran og du har en perfekt e34 cruiser 😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, sveigis skrev:

Jeg blir glad på dine vegne når jeg ser du har fått deg en e34 nå som virker 😊.

Og fin ser den ut til å være og .

Så du var igang med noe polering og på den og denne lakken kan du få fin med innsats .

Få på OZ ceres som du har ,ned litt foran og du har en perfekt e34 cruiser 😎😎

MÅÅÅTTE ha meg touring igjen, vettu! Synes de er så flotte og så praktiske 😁 Veldig heldig med fargen, ikke minst. Blir flott etter rubbing og polering så man forhåpentligvis får bort endel riper som den har på ene siden.

Vurderer å gå til innkjøp av Throwing Stars felger til denne, faktisk 😉 Men har lyst å få den litt lavere fremme, ja. Vært knall om jeg fikk tak i lys til de sorte listene på front og bakfangeren også. :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen går ikke helt rent på tomgang. Den hadde stått i ro i flere dager og spesielt da gikk den ganske mye opp og ned i turtall før den roa seg etter et par minutter. Mistenker det kan være tomgang reguleringsventilen som enten trenger en real rengjøring eller byttes ut. Virker som forgasserrens spray kan være greit å bruke til denne jobben. Får lese meg opp litt i brukermanualen eventuelt.

Det lekker også noen dråper under bilen fremme en plass, så må finne ut hvor dette kommer fra. Tipper det er gamle slanger eller muligens o-ringer som må byttes. 

Ellers er jeg veldig fornøyd med bilen! Er tross alt en gammel bil, så det er ikke rart at ting dukker opp.
Liker godt stoffinteriøret, men det har ikke samme sittekomforten det en gang hadde, så tenker å bytte dette ut med det grå skinninteriøret jeg beholdt etter TDS touring salget.

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sveigis skrev:

Før du sjekker regulator ,så gå over alt av slanger som på innsug og vakuum.

Kan like gjerne være det .

Regulator sitter kinkig til på disse her og krever tålmodighet 😊😊

Ja, jeg har sett litt på nett og den er ikke den mest lette delen å komme til o_O} Takk for tips! Har også tenkt litt at det kan være vakuum da jeg innimellom hører litt suselyd noen ganger under kjøring, men det varer ikke lenge før det forsvinner, så kanskje noen slanger som ikke sitter helt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Shattered skrev:

IMG_20220521_171709.thumb.jpg.d5f505ac5044029513a8ffeb1c7852fd.jpg

Spiller du i band? Jeg bytta band tidligere i år, spilt mange år i Astradica, men nå spiller jeg i Crooked Elite, litt mer rock enn metal. Dette settet kjøpte jeg helt nytt i 2019 :D

 

Nice! Hvilket tama sett er dette da? Har også Tama som jeg har hatt siden ungdomsskolen :P Et Tama Swingstar, så ikke akkurat det dyreste men det funker helt greit. Angrer litt på at jeg solgte DW trommepedalen min. Den var i grunne veldig god, og ser enkelte av DW ligger litt i pris nå. Jeg spiller bare med min tvillingbror nå. Var i større band før men det ble en stopp da koronaen kom.  

Rock funker da bra det - egne låter eller cover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gang med bytte av interiør i bilen. Begynte å regne selvsagt, så da ble det å fortsette i garasje med dårlig lys 😅 Interiøret trenger en grundig vask da det har vært i tdsen i flere år. Skal også få kjøpt inn farge så det blir penere og jevn farge :)

20221002_181033.jpg

20221002_182618.jpg

20221002_182631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som det er toppdekselet som må byttes som gjør at det drypper litt og svetter i bakkant av motoren. Han som kjøpte tdsen fikk kikka på den i sted. Heldigvis ikke en vanskelig jobb, fikk jeg høre. Så da blir det å bestille deksel og ordne dette etter hvert.

Da er iallefall baksetet inni touringen. Rart å se dette interiøret igjen men i annen bil. Hatt dette i snart 10 år-tiden flyr avgårde! 

20221002_221531.jpg

20221002_223244.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...