Gå til innhold

Nok et problem med nivåreguleringen.


gullsakar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg som trodde jeg hadde fått fikset problemet. For et par mnd siden overhalte jeg kompressoren og byttet stempelring og pakning. Dette pga feilmelding ''control time fault lifting'' Monterte tilbake og det har virket fint fram til nå. Nå fikk jeg varsel i display igjen og i tillegg til ''lifting'' feilkoden er det også kommet ''drain valve'' og ''compressor relay''..

Trenger noen råd her hvis dere har noen. Drain valve ser jeg for meg er den ene av de to ventilene som står ved siden av hverandre.? Er vel magnetventiler som kanskje lar seg fikse ved å åpne dem opp å rengjøre? Disse fås ikke som reservedel men kan nok finne en brukt som er i orden også.  Rele får man kjøpt nytt.  

Men, det må jo være en grunn til at dette ryker. Ser jo for meg lekkasje en plass men bilen synker ikke og er stabil på høyden. Eller at overhalingen min tidligere ikke var vellykket. (tvilsomt da selger i UK garanterte delene)

Vet noen vil foreslå å bytte til fjærer. Det har jeg vurdert men syntes jo luftsystemet er genialt når det fungerer.  Bilen er den i signaturen.

Hvis noen orker å komme med flere innspill på et veldig hyppig diskutert tema så takker jeg for det.:) 

 

 

Endret av gullsakar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...