Gå til innhold

Ny bruksbil! BMW E87 118D! Montert nye Style 261 hjul!


Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Gabz skrev:

Blir bra med leppe :) Angående felgene må jeg være helt ærlig og si at jeg ikke synes det var så pent med hvitt på svart bil, men det er selvsagt en smaksak. Ser hvertfall veldig mye bedre ut enn 17-tommerne!

Ja det er jeg enig i, Men synes de ser litt bedre ut enn de andre BBS RX felgene som fulgte med. Så jeg kjører heller med disse enn de andre. :D

Skal ha andre felger uansett. :)

Fått gjort noe med 330en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Ikke noe spesielt enda. Hentet meg gamle MX5'en tilbake, så den har fått oppmerksomheten i det siste. Men skal bytte viskermekanismen foran i morgen, samt bytte grill og kjøpe den manglende kroken til hengerfestet så er hvertfall noen av feilene krysset av listen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gabz skrev:

Helt enig! Ikke noe spesielt enda. Hentet meg gamle MX5'en tilbake, så den har fått oppmerksomheten i det siste. Men skal bytte viskermekanismen foran i morgen, samt bytte grill og kjøpe den manglende kroken til hengerfestet så er hvertfall noen av feilene krysset av listen :) 

Ja jeg så du hadde henta den tilbake! Skjønner. Gratulerer med kjøp! 

Oja, Så bra! Vill se den med de sommerhjula snart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gabz skrev:

Takker! Ja, jeg og, spent på om de blir bra! Men har regnet omtrent daglig nå så venter på finere vær da jeg står utendørs :( 

Sjæl. Blir nok ganske fin tenker jeg! 

Skjønner.. kom ned til jobben min i sandvika så fikser jeg dt for deg etter jobb tid. :D kanskje litt langt å dra men, haha.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har irritert meg over dette siden jeg har kjøpt bilen! Liten og snerten bil med en halv meter antenne sump på toppen... 

Dro på biltema å kjøpte meg en kort og fin antenne til store summen av 50 kroner! 

Syntes det ble mye bedre med denne. :)

Håper jeg ikke skuffer dere med sånne detaljer? :D

Før: 20170608_155735.thumb.jpg.eceed7f1b88ef909691e4495bb4200a8.jpg

Etter:20170608_155840.thumb.jpg.d65dbf3c3e3f467fc2a26c917f7a38c2.jpg20170608_155925.thumb.jpg.0ab212c19c2554a005afb301840ee31a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gabz skrev:

Nice! Hadde tenkt å kjøpe sånn liten selv, men original. Dog koster den 3-400kr, og du fant jo tydeligvis en som er like fin for 1/6 av prisen :D 

Jeg synes den ble veldig fin selvom den er fra Biltema. Så ikke noe grunn til å kjøpe orginal. :D å når den kostet såpass lite ville jeg prøve sjansen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.6.2017 at 21.49, Basse Lusk skrev:

Dekkes ikke rustbobler på bakluken av 12 års rustgaranti?

Burde vel gjøre det. Fikk byttet på min tidligere 1-serie pga. rusten også var på innsiden av luken, noe som tydeligvis vanskeliggjorde sliping og resultatet. Endte med at de byttet bakluken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knoett skrev:

Burde vel gjøre det. Fikk byttet på min tidligere 1-serie pga. rusten også var på innsiden av luken, noe som tydeligvis vanskeliggjorde sliping og resultatet. Endte med at de byttet bakluken. 

Ja skal dra innom en dag å vise de det. Hadde jo vært deilig for min del å slippe kostnadene for rust.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...