Gå til innhold

BMW F30 328i - Estoril Blue


Uy91
 Share

Anbefalte innlegg

23 hours ago, HPVL said:

Bilen begynner å komme seg nå!

Ble sprek med leppa :) Angående passformen så er det ofte sånn med uoriginale deler dessverre, krever litt tilpasning. 

Kommer seg ganske bra nå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da kommer jeg endelig med en oppdatering! God stund siden sist.

Bestilte anlegget Armytrix med valvetronic som gjør at jeg kan styre "flapsa" med en kontroll eller app av eget ønske.

Ventet i 2 mnd før det ble levert og montert på bilen, ble 100 telefoner til verkstedet og leverandøren da noe alltid gikk galt og servicen fra verkstedet rett og slett var for dårlig (anbefales ikke).

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt, har sett endel på de Armytrix-anleggene, de virker ganske sinnsyke. :) Er det hele veien med ny downpipe også? Hva kom herligheten på, og hvordan er lyden? Burde kanskje hatt et lite lydklipp med og uten flapps? :) 

EDIT: Også litt nysgjerrig på hva de kålet sånn med under montering på verkstedet? Et eksosanlegg som er laget til bilen bør vel være rimelig rett frem? :)

 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, macrorain said:

Drøyt, har sett endel på de Armytrix-anleggene, de virker ganske sinnsyke. :) Er det hele veien med ny downpipe også? Hva kom herligheten på, og hvordan er lyden? Burde kanskje hatt et lite lydklipp med og uten flapps? :) 

EDIT: Også litt nysgjerrig på hva de kålet sånn med under montering på verkstedet? Et eksosanlegg som er laget til bilen bør vel være rimelig rett frem? :)

 

Ja, hele veien med ny downpipe. Lyden er jeg ganske fornøyd med, hadde jo M-Performance eksos (som jeg selger) som lagde mye lyd fra før av.

Fordelen er at jeg kan bruke kontrollen min eller appen til å åpne/lukke spjeldene. Når den er lukket så er den helt stille og det er veldig komfortabelt om jeg har noen på som ikke er like interessert i bil og lyd som jeg er.

Kan få til et lydklipp, men lyden er betydelig dårligere på video enn i virkeligheten.

Prisen på anlegget kom på 42.500,- og da var monteringen inkludert, så kostet noen kr 😂.

Verkstedet som ble brukt byttet lokaler og de sleit med å få inn bukken osv osv. Fikk tilsendt feil downpipe som var til et eldre anlegg og ikke passet med det nye.

Hadde bilen i ca 2-2 1/2 uker på verkstedet og det syntes jeg er i overkant mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, macrorain said:

Det var ikke gratis nei. Kjedelig med langt verkstedbesøk, men bra alt er på plass nå da. Veldig praktisk med sånn spjeld ja, kunne tenkt meg det selv.  :)

 

Njaaa, ikke alt er på plass enda.

Når jeg kaldstarter bilen så merker jeg at eksosen slår opp i bilen, så det må de fikse på + endestussene må litt lenger inn.

Endret av Uy91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...