Gå til innhold

H&R senkefjører


BMW124
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer litt på å innvistere i H&R senkefjører til BMW e90 med m-sport understell. Noen som har erfaringer med dette oppsette og hvordan kjøregenskaper blir etter bytte av fjører. Personlig liker jeg m-sport oppsette veldig godt. 

Legg gjerne inn bilder av din bil med H&R senkefjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte H&R  med M-sportdempere på en "Ikke M"-E60, da det er ca så nær M man kommer. H&R er imidlertid hakket stivere og hakket lavere.  For meg er orig M understell optimalt, og ville ikke endret det, men det blir jo smak og behag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mr B skrev:

Jeg satte H&R  med M-sportdempere på en "Ikke M"-E60, da det er ca så nær M man kommer. H&R er imidlertid hakket stivere og hakket lavere.  For meg er orig M understell optimalt, og ville ikke endret det, men det blir jo smak og behag. 

Akkurat jeg syns M-sport er optimalt på stivheten, men vil kun ha senkefjører for å senke bilen for bedre utseende. Vil ha dekkene nærmere skjermer foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fin vei er det temmelig likt ja (M-sport har vel litt andre stabstag i tillegg, ikke noe vi dødelige merker til daglig), men H&R er hardere over asfaltskjøter, fartshumper osv. På ingen måte plagsomt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.7.2017 at 19.06, Eselfjes skrev:

Jeg synes H&R fungerer helt greit på vanlig vei, men de kan kanskje være litt stive over dumper og asfaltkanter, som blir nevnt over her. Mener Eibach er litt nærmere m-sport på komfort. 

Takker for innspill. Må kanskje vurdere Eibach senkefjører istedenfor 🤔 

Føler selv at jeg ikke kan ha stivere oppsett en M-sport orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...