Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, awt skrev:

Ny bil blir etter planen hentet på mandag, og denne gangen er det faktisk noe amerikansk av alle ting...

 

Snakker vi X3/X5? Har ikke tro på at du har kjøpt Tesla heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ahj, jeg er ikke lei av bilen, men man blir jo ikke akkurat yngre med årene, og da endrer behovene seg litt. :D I morgen er det to år siden jeg passerte 30, og jeg kjenner at f.eks. automat er noe jeg gjerne kunne tenkt meg i en "familiebil". I tillegg har det skjedd litt på teknologi- og utstyrsfronten de siste årene, og det er ikke alt som kan ettermonteres. :) Et siste punkt er høyere hengervekt, noe jeg har tenkt på en stund.

Med disse punktene er nok ikke forslagene til @E.H.D helt på bærtur. :)

Sikkert ikke det mest spennende dessverre, men muligens bedre enn Insigina og Tesla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tippet, men ikke helt rett. :)

Ellers stemmer X5-teorien din ganske godt, men en annen faktor der er at jeg synes F15 rett og slett blir litt stor til vanlig kjøring rundt dørene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, awt skrev:

Ellers stemmer X5-teorien din ganske godt, men en annen faktor der er at jeg synes F15 rett og slett blir litt stor til vanlig kjøring rundt dørene her.

Jeg håpet på Hummer H1, men da er kanskje den litt for stor også? 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at Photobucket har vært så hyggelige at de nå krever $399,99 pr. år for at man skal kunne poste bilder på forumer o.l. har denne tråden blitt bildeløs. Det er en ganske stor jobb å legge inn alt av bilder på ny, så det spørs om det noen gang kommer til å skje, og å betale flere tusen for å kunne linke til bilder er ihvertfall totalt uaktuelt.

I tillegg har jeg ingen av de bilene som tråden stort sett handler om lengre, og det vil heller ikke bli så mye ettermonteringen og slike ting fremover som tråden har handlet endel om.

På grunn av dette har jeg valgt å starte en ny tråd som omhandler X4-en, og har derfor skilt ut litt på slutten av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...