Gå til innhold

Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Liker ikke å si det (fordi jeg også liker det titannyrene står for), men de sorte nyrene gjorde utrolig mye med bilen, og passer veldig bra sammen med rødfargen og høyglans-sort-listene rundt vinduene. Ble en helhet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart ble det knallbra med ny sort grill. :-D

Men så er spørsmålet, skal du lakke meshgrillen under tåkelysene gloss? Siden de er så store så ser du godt forskjellen på nye den glossy grillen og de matte meshgrillene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Gabz, @740AV, @DanielStance, @fxslin, @papertiger og @Saltkjelen. :)

@Thundercoil, det er faktisk ikke sikkert jeg hadde byttet enda om du ikke hadde nevnt det, så takk skal du ha. :D

@E.H.D, jeg har tenkt litt på det. Har også lurt litt på M40i-"øyenbryn" i samme slengen (da lakkert disse også sort), men er litt usikker på hvor vellykket (eller nødvendig) det hadde blitt.

x4-m40i-front-bumper.jpg

@ogee1, regnet egentlig med det. Får lete litt bedre tror jeg. :)

Ellers hadde jeg en liten luftetur med e61-en i dag. Den har faktisk ikke blitt rørt (utenom å blitt flyttet litt på utenfor) siden innkjøp av X4-en, og det var en litt merkelig følelse. Den føltes plutselig en del eldre ut, men samtidig var det på en måte en følelse av å komme "hjem". Det er vel kanskje slik det er når man har eid en bil i nesten seks år og kjørt den ~80k km (kanskje ikke så mye, men jeg har ikke kjørt noen bil mer).

IMG_5071.thumb.jpg.1bb9c7691f6b7224bd923af758d877a3.jpg

Grunnen for at den ble tatt ut litt var at det var en og kikket på den, så får vi se om den forsvinner til uken eller hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke vurdert det på denne, men har vurdert det på 5-serien i sånn fem og et halvt år. :P

Får se om det er noe jeg skal vurdere etterhvert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært helt fan av disse unødvendige liksomblinklysdekslene i krom, men har heller ikke helt visst hva jeg skulle gjøre med de.

IMG_5171.jpg

I dag kom jeg plutselig på at jeg hadde litt folie liggende som jeg kjøpte inn for å foliere diffuseren til 1-serien en gang, så da fikk jeg mitt første forsøk på foliering. :)

IMG_5172.jpg

Folien er litt blassere enn det som er på bilen, samt at det ikke ble helt perfekt rundt "spissen", men utover det ble det jo greit nok. Planen er at resten av merkene også skal bort, i hvertfall M-en.

Ellers så trillet plutselig disse inn i garasjen i kveld...

IMG_5186.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel følge her også :) Tror Photobucket rullet ut endringen litt og litt. Fikk e-post for et par dager siden angående medlemskapet mitt og f.o.m da manglet mine tråder også masse bilder. Hvert fall kjekt å se at facebookveggen deres blir rasert av misfornøyde/svært sinte brukere. Håper alt går til helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se litt slik ut ja. Leste også at de som har betalt tidligere får beholdt fordelene sine ut 2018.

Var litt morsomt å lese på Facebook-siden. :D Er nok ikke lang tid før det selskapet er historie om de ikke endrer mening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt changed the title to Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...