Gå til innhold

Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Tror det holder med "den nye røde" jeg. :D Blir nok degradert til "den røde" når e61-en en gang forsvinner.

---

Da jeg har en fobi mot skiltbraketter(?) var ikke dette et syn jeg likte:

IMG_4362.jpg

På grunn av utformingen på støtfangeren er det derimot ikke bare til å klistre skiltet rett på heller, så planen min var egentlig å fjerne skiltplaten, og beholde braketten inntil videre (de kunne i det minste lakkert den i bilens farge...).

Uansett, grunnet mangel på egnet festemiddel hjemme tok jeg turen til @magnetens dekk-, sykkel- og Z4-verksted, med et imponerende ventilasjonsanlegg.

IMG_4489.jpg

Han var jo absolutt ikke enig i min plan, og plutselig hadde han demontert både skiltplate og brakett.

IMG_4498.jpg

Aller helst kunne jeg tenkt meg å hatt det som dette, men det hadde nok ikke vart så veldig lenge...

IMG_4495.jpg

På grunn av knekken på støtfangeren er det ingen flate som er stor nok til skiltet, så @magneten overbeviste meg at det var bedre at det stakk litt nedforbi, litt usikker gikk jeg med på dette.

IMG_4502.jpg

...og fra nært hold ser det jo egentlig greit ut:

IMG_4504.jpg

...men fra litt avstand er jeg mer usikker. Man ser ikke at fangeren har denne knekken på avstand, og da ser det ut som om skiltet bare er for langt nede. Fortsatt litt usikker på dette, men det får forbli slik inntil videre, da jeg ikke er lysten på å montere braketten igjen...

IMG_4506.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnja, det ser virkelig ikke bra ut på nært hold, i tillegg tror jeg det vil samle seg endel dritt nedi der.

Jeg kunne tenkt meg å kun beholdt toppen av skiltbraketten, slik at denne kan dekke det mellomrommet, samt få den lakkert i bilens farge, men er redd det blir vanskelig å få det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten kjøpe deg en sånn mini versjon av skiltet ditt. Ser flere i sportsvogn klubben kjører med de. Om det er lovlig aner jeg ikke.

Men det ser kanskje dumt ut med et lite skilt på så fin front:-/  kontra på f.eks en caterham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, awt skrev:

Det er faktisk mer ulovlig enn å kjøre uten skilt, men sannsynligheten for noen bryr seg er nok mindre.

Mer ulovlig ja, det var jeg ikke klar over! Går vel under plagiering/dokument falsk da?

Sorry, var ikke meningen endre emne på tråden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du får litt mer tid vil du se at dette er den beste måten å montere skiltet på på den fangeren. Ikke perfekt, men alle andre alternativer er dessverre verre.

Forresten, det kuleste er jo å surre det fast med ståltråd midt over nyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ogee1 skrev:

Forresten, det kuleste er jo å surre det fast med ståltråd midt over nyrene.

Trodde det kuleste var å kjøpe sånne biltema bokstav/tall klistremerker og bare kliste bilnr rett på fangeren :-D

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2017 at 18.27, awt skrev:

Takk skal dere ha. :)

Broren min kaller den også for det, men jeg tror det er likegreit jeg ikke navngir bilene mine jeg. :D

Hadde ikke @SweetBMW "Therese" på en bil, eller husker jeg feil?

Jo det hadde jeg. :) Hu er rimelig flott hu den var oppkalt etter også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt changed the title to Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...