Gå til innhold

Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Syns det der ble knall jeg👍Har hele tiden ment at det blir litt for stort det feltet med sort nederst på en del av de siste BMWene med M-sport bakfangere. Synes feks Alpina løser dette mye bedre, og din ble jo litt mere i de baner. G31 B5 som eksempel under.:

 

Screenshot_20210319_170605.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk bilen ble litt mer "voksen" (om det er en ting man kan si?) med rød diffuser. Hadde nok blitt greit med blank sort også, men forandring fryder. :)

Nå mangler igrunn bare å få foliert takrailsene sorte (usikker på om det noen gang kommer til å skje) og å montere rattet jeg har hatt liggende veeeeeeeldig lenge, men bil er dessverre ikke topp prioritering for tiden, så får se når/om det blir. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fangeren av for å få av sensorene? Tenkte om det lot seg gjøre å kun ta av diffuseren, evt. klare det fra baksiden.

...men ja, tanken har streifet meg, ønsker virkelig ikke å ta av fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Må fangeren av for å få av sensorene? Tenkte om det lot seg gjøre å kun ta av diffuseren, evt. klare det fra baksiden.

...men ja, tanken har streifet meg, ønsker virkelig ikke å ta av fangeren.

Kikket i tråden min nå. Jeg husket nok feil. Jeg tok av fangeren fordi den ikke satt helt rett, så jeg undersøkte faktisk ikke om det går an å komme til uten å ta den av. Tipper det gjør det etter å ha kikket litt nærmere på bildene.

 

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På X3 sitter også sensorene i selve fangeren og ikke i diffuseren, så har et lite håp. Har lett litt etter filmer/DIY på montering av quad-eksos (som krever ny diffuser), men har ikke funnet noe spesielt. Dette finner man riktignok litt av til X3, men der er diffuseren noe mindre, så usikker på hvor likt det er.

Får leve i spenning inntil videre. :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, awt skrev:

På X3 sitter også sensorene i selve fangeren og ikke i diffuseren, så har et lite håp. Har lett litt etter filmer/DIY på montering av quad-eksos (som krever ny diffuser), men har ikke funnet noe spesielt. Dette finner man riktignok litt av til X3, men der er diffuseren noe mindre, så usikker på hvor likt det er.

Er den delen du har lakkert rød nå en separat del, eller er den en del av fangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt changed the title to Hydroterapigarasjen - rød X4 og blå Z4 - Det ble vår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...