Gå til innhold

scoot´s E36 M3 3.2 - jeg er en svak mann


scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Slike historier er jeg litt svak for.
Husker jeg grein på den siste kjøreturen med den gule taunusen til fatter, den skulle byttes inn til fordel for en beige Mazda 323 1.3….

Så behold den røde, prisen vil sikkert gå opp og det vil skape en gnist i gutten som dere kan ha som et fellesskap i lang tid, gode minner! 👍🏻

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Her støtter jeg å dyrke din sønns interesser! Du må nesten bare beholde :D 

 

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Slike historier er jeg litt svak for.
Husker jeg grein på den siste kjøreturen med den gule taunusen til fatter, den skulle byttes inn til fordel for en beige Mazda 323 1.3….

Så behold den røde, prisen vil sikkert gå opp og det vil skape en gnist i gutten som dere kan ha som et fellesskap i lang tid, gode minner! 👍🏻

 

 

Det er klart at det påvirker jo bilholdet litt at personen du bruker mest tid på helst vil bli kjørt i barnehagen "i den røde bilen". Skal ikke lyve, blir bløthjerta av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Slikt kan man jo bare ikke se bort fra. Sønnen min på 2,5 er også utrolig interessert i bil og ting som ruller. Den røde Mini Cooper S’en jeg solgte for et år siden la han sin elsk på. Vi besøkte i etterkant kjøperen for å levere fra oss noen ekstra deler, og vi dro der fra tårevåte begge to. 😭

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, papertiger skrev:

Nydelig! Slikt kan man jo bare ikke se bort fra. Sønnen min på 2,5 er også utrolig interessert i bil og ting som ruller. Den røde Mini Cooper S’en jeg solgte for et år siden la han sin elsk på. Vi besøkte i etterkant kjøperen for å levere fra oss noen ekstra deler, og vi dro der fra tårevåte begge to. 😭

Det er rart hvordan de små legger sin elsk på spesifikke ting, frista det og umiddelbart kjøpe den tilbake? 😅

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, scoot said:

Det er rart hvordan de små legger sin elsk på spesifikke ting, frista det og umiddelbart kjøpe den tilbake? 😅

Ja akkurat der og da, og han ga beskjed når han skulle selge den igjen (grunnet sykdom skjedde det bare et halvt år etter han kjøpte den av meg)  men var glad jeg ikke gjorde det. En uhyre morsom men ømfintlig bil som fortjente et liv som kosebil og kun det. Den går enda i distriktet, kona såg den stå på en redningsbil her om dagen og ble umiddelbart litt lei seg da :( . Men poden er glad i både «mamma bile» og «pappa bile» - hhv 4-serien og 1-serien 😛 så det veksles mellom disse.   Skal ikke undervurdere følelsene de små har for slike ting, tror det fort blir avskrevet som vås, men jeg ser hvordan ansiktet av og til lyser opp når jeg spør om vi skal ut på kjøretur i pappa sin bil. På samme måte som når jeg spør om han vil ha is :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Ja akkurat der og da, og han ga beskjed når han skulle selge den igjen (grunnet sykdom skjedde det bare et halvt år etter han kjøpte den av meg)  men var glad jeg ikke gjorde det. En uhyre morsom men ømfintlig bil som fortjente et liv som kosebil og kun det. Den går enda i distriktet, kona såg den stå på en redningsbil her om dagen og ble umiddelbart litt lei seg da :( . Men poden er glad i både «mamma bile» og «pappa bile» - hhv 4-serien og 1-serien 😛 så det veksles mellom disse.   Skal ikke undervurdere følelsene de små har for slike ting, tror det fort blir avskrevet som vås, men jeg ser hvordan ansiktet av og til lyser opp når jeg spør om vi skal ut på kjøretur i pappa sin bil. På samme måte som når jeg spør om han vil ha is :D 

Hehe småbarn som lyser opp viser glede på en egen måte. Det er herlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer overskriften :»Jeg er en svak mann».

Det skal du fortsette med å være 😊

Å selge noe som ikke du trenger med mindre noe nytt og bedre står der ,så behold du Scoot.

En nydelig bil som gir deg og barnet ditt glede .

Hadde for noen år tilbake en bil som var barnas favoritt og den måtte jeg selge .Ble dårlig stemning både for meg og jentene .

Og har du en bil som ungen liker ,skal du heller ikke se bortifra at interessen og kommer noe jeg vet godt 😊

Så bare når e34 kom i hus ,så var det ikke lenge før eldstemann var int og vi hadde mye gøy sammen .

Ellers så må jeg si rød e36 er jo bare en fornøyelse å se Scoot .😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Siterer overskriften :»Jeg er en svak mann».

Det skal du fortsette med å være 😊

Å selge noe som ikke du trenger med mindre noe nytt og bedre står der ,så behold du Scoot.

En nydelig bil som gir deg og barnet ditt glede .

Hadde for noen år tilbake en bil som var barnas favoritt og den måtte jeg selge .Ble dårlig stemning både for meg og jentene .

Og har du en bil som ungen liker ,skal du heller ikke se bortifra at interessen og kommer noe jeg vet godt 😊

Så bare når e34 kom i hus ,så var det ikke lenge før eldstemann var int og vi hadde mye gøy sammen .

Ellers så må jeg si rød e36 er jo bare en fornøyelse å se Scoot .😎😎

Hyggelig å høre at flere setter pris på en E36 i rødt :) Håpet er jo at det skal bli mange garasjetimer med årene som kommer, og hittils ser det lovende ut 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2021 den 7.34, scoot skrev:

….. jeg har alltid vært en sucker for e34 

Fikk opp et minne fra Facebook! 11år siden. Jeg savner den bilen å det gjør sikkert du å 😂👌🏻

Godt du beholder E36’n! Pen bil å når minsten setter pris på den må den vel beholdes ja! 

3200D3D4-7BB9-4273-8DB1-5B3C6064CAC7.thumb.jpeg.b1ed090d3fcdc836578857bbc48673f3.jpeg
 

Endret av liffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, liffi skrev:

Fikk opp et minne fra Facebook! 11år siden. Jeg savner den bilen å det gjør sikkert du å 😂👌🏻

Godt du beholder E36’n! Pen bil å når minsten setter pris på den må den vel beholdes ja! 

3200D3D4-7BB9-4273-8DB1-5B3C6064CAC7.thumb.jpeg.b1ed090d3fcdc836578857bbc48673f3.jpeg
 

Åh den bilen der ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...