Gå til innhold

Fungerer inpa/dis på e9x?


vegard89
 Share

Anbefalte innlegg

Nei problemet er at jeg får aldri valgt kjøretøy automatisk, Får bare opp feilmelding. Så jeg må alltid velge manuelt. Har fungert på min bmw e46 når jeg har valgt manuelt, men når jeg sku prøve på e91 for en kompis av meg så fungerte det ikke i hele tatt. Kan det være kabelen som er problemet her?

Kjører dette på Windows 10, og det skal også sies at inpa har heller aldri fungert optimalt. 😑

Med inpa så får jeg bare valgt kategorien for motor feil, men med en gang jeg skal velge feks abs/antispinn eller noen andre moduler, så klarer den ikke det i hele tatt. Får bare opp feilmeldinger. 

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken kabel  blir brukt? Er K-line frem til 2007 og etter dette så er det D-can. Vis du har kabel for K-Line så vil ikke denne funke på biler med D-can og vis a versa. På nyere biler så er det enklere og bruke Ista -D. Har Prøvd og bruke inpa på min 2011 mod, og det funker. men får masse meldinger om at versjon ikke stemmer og at feil kan oppstå. Du må også velge manuelt hvilken modul du skal inn på. lettere på ista-D  Der er det en grei oversikt på alle modulene. Mitt råd bruk rheingold som er liket i signaturen til otis. Der ligger også filer for og oppdatere inpa med E9X og FXX biler. Benytter også anledningene til og takke @Otis for delingen av disse:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.8.2017 at 10.29, Otis skrev:

@vegard89

Du kan jo bruke mitt vmware image om du vil? Veldig enkelt. Og ingen mulighet for å ødelegge din egen installasjon.

Takk.
Ja det vil løse problemet tror du? Jeg har noe som heter vmware fra tidligere, men vet ikke om det er det samme som du lagt ut til link her?

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Otis skrev:

Vet ikke om det løser problemet. Men det er jo verdt et forsøk.

Okei, da prøver jeg med et forsøk når jeg kommer hjem. Takk skal du ha ☺

Endret av vegard89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...