Gå til innhold

Erfaringer med F10 523i N53B30?


HaaJeHaa
 Share

Anbefalte innlegg

Er bare å se på realoem.com om det er forskjell på konstruksjonen på N53 i e9x og f1x. Vil tro de ser stortsett identisk ut. Innsuget man skal bytte sitter rett på blokka.

Ville derimot ha sett om det er andre forskjeller mellom 523i og 525i. Selvom blokka er like stor kan det være andre forskjeller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Gorg skrev:

Ville derimot ha sett om det er andre forskjeller mellom 523i og 525i. Selvom blokka er like stor kan det være andre forskjeller 

Ja som sagt, det som går på ting man ikke fysisk skrur fast på bilen: ECU/motor.elektronikk. Det er veldig sannsynlig at det er forskjeller mellom E60 og F10. Denne tråden indikerer at F10 523i sin ECU ikke er den enkleste å "jobbe" med.

Endret av Hollabaloo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HaaJeHaa skrev:

Har tatt kontakt med Mosselman, og alt skal fungere fint på 523i med N53B30😊 525i og 523i er helt like foruten map.

Så bra! :) Skriv gjerne om dine erfaringer hvis du velger å kjøpe settet. Dette er relevant for meg og sikkert andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 20.8.2017 at 14.54, HaaJeHaa skrev:

Har tatt kontakt med Mosselman, og alt skal fungere fint på 523i med N53B30😊 525i og 523i er helt like foruten map.

Hei. Det ble til at du solgte bilen din igjen, og du endte opp med å ikke bestille og montere Mosselman-settet? Jeg synes jeg så bilen på finn.no, og nå er annonsen borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...