M-jakob Skrevet Desember 1 Forfatter Share Skrevet Desember 1 Ja er noe med det når en har en bil som er problemfri og bare leverer. Men det er også sånn at det er litt spennende med en ny bil. Syntes ihvertfall jeg🤩 Og nå som hun eldste har fått lappen og hun yngste har blitt god til å øvelseskjøre så trenger jeg ikke å være livredd lengre for fortauskanter og diverse.😂😂. Så det var jo litt av grunnen til at jeg solgte den forrige 328’n min. Ble jo livredd for de skulle kantkjøre det som var. Men har gått greit heldigvis. Så nå blir det oppgradering med bil og felger. Legger ved et lite bilde av bilen. Kommer oppdatering til uken😇 mslello, papertiger, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Desember 6 Forfatter Share Skrevet Desember 6 Liten oppdatering her. X1 ble tatt i innbytte på en BMW 520d. Handlet hos en forhandler i Skien og fikk en bra innbyttepris. Men det tror jeg er litt generelt på visse biler som har tapt seg lite. Hadde X1 i 2,5 år å fikk 25 k mindre en jeg kjøpte den for, så det er vel det minste verditapet jeg har hatt tror jeg👌 Bilen jeg derimot har kjøpt er en helt annen klasse ja. Mer komfort, plass, ytelse og utstyr. Kommer nok noe andre hjul på denne ganske fort for de som står på nå syntes jeg ikke passer helt. Så noen bilder av bilen🤩 mslello, Larssoyl, laffe og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Desember 6 Share Skrevet Desember 6 Gratulere med flott F10👍 Sophisto Grå farge? Kjenner litt anger på eget salg av F10 hver gang jeg ser disse. Prisene har jo stått stille de 2 årene siden jeg solgte så ville vært et billig bilhold om den ble beholdt. M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Desember 6 Forfatter Share Skrevet Desember 6 7 minutter siden, laffe skrev: Gratulere med flott F10👍 Sophisto Grå farge? Kjenner litt anger på eget salg av F10 hver gang jeg ser disse. Prisene har jo stått stille de 2 årene siden jeg solgte så ville vært et billig bilhold om den ble beholdt. Tusen takk Laffe. Ja det stemmer. Har ikke vært borti den fargen før så skal bli artig å kjøre på med litt polering og få frem glansen. Har ikke vært på langtur med den ennå men kjennes veldig fin ut å kjøre. Har hatt 5 serie før men det er blitt noen år siden. Da var det E-34 og E-39. laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Lørdag kl. 06:25 Share Skrevet Lørdag kl. 06:25 Gratulerer med veldig fin F10! Hvordan er den utstyrt innvendig? Komfortmessig er disse bilene helt utrolig bra, og jeg sliter ennå med å forstå at disse ble lansert for hele 15 år siden, og hvilket nivå denne modellen har hatt på den tiden. M-jakob og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Lørdag kl. 07:24 Share Skrevet Lørdag kl. 07:24 Gratulerer så mye med fin F10 @M-jakob. Denne så veldig fin ut og den fargen er meget pen 😊 Her har du skaffet deg ren kjøreglede . M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Lørdag kl. 08:29 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 08:29 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer med veldig fin F10! Hvordan er den utstyrt innvendig? Komfortmessig er disse bilene helt utrolig bra, og jeg sliter ennå med å forstå at disse ble lansert for hele 15 år siden, og hvilket nivå denne modellen har hatt på den tiden. Tusen takk er veldig fornøyd. Og å gå fra X1 og til denne er en stor forskjell merker jeg. Er ikke spekket med utstyr og skulle gjerne hatt Head up display og takluke. Er skinnseter med el justering. Aldri hatt et sete der ryggen kan justeres så mye. Kan få lagt ut noen bilder av interiøret etterhvert her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Lørdag kl. 08:33 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 08:33 1 time siden, sveigis skrev: Gratulerer så mye med fin F10 @M-jakob. Denne så veldig fin ut og den fargen er meget pen 😊 Her har du skaffet deg ren kjøreglede . Tusen takk er veldig fornøyd nå. Er gøy med noen nytt nå kjente jeg. Blir nok også en artig jobb å få polert opp denne. Er grei i lakken men har nok ikke vært shinet i det siste. Når jeg hentet bilen hos forhandler så hadde de ikke vasket den engang noe jeg syntes var litt dårlig. Men det blir jo desto mer gøy når jeg får strekt den opp. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Lørdag kl. 16:27 Share Skrevet Lørdag kl. 16:27 7 hours ago, M-jakob said: Tusen takk er veldig fornøyd. Og å gå fra X1 og til denne er en stor forskjell merker jeg. Er ikke spekket med utstyr og skulle gjerne hatt Head up display og takluke. Er skinnseter med el justering. Aldri hatt et sete der ryggen kan justeres så mye. Kan få lagt ut noen bilder av interiøret etterhvert her. Da har du komfortseter, da kan ryggen kan knekkes og sidestøttene kan justeres, lårstøtte justeres elektrisk, nakkestøtte elektrisk, rattstamme elektrisk? Prøv de på en god langtur og du forstår hvorfor de heter komfortseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Lørdag kl. 19:50 Forfatter Share Skrevet Lørdag kl. 19:50 3 timer siden, papertiger skrev: Da har du komfortseter, da kan ryggen kan knekkes og sidestøttene kan justeres, lårstøtte justeres elektrisk, nakkestøtte elektrisk, rattstamme elektrisk? Prøv de på en god langtur og du forstår hvorfor de heter komfortseter. Det stemmer og varme i ratt for frosne fingrer i tiden fremover. Syntes også at varmeapparatet i denne er mye bedre enn i tidligere BMW jeg har hatt. Fikk prøvd bilen på en langtur i dag bortover i vestfold og bilen leverer den selv om det var et forferdelig regnvær hehe... Skulle gjerne hatt samme motor som deg men får klare meg med 163 hk foreløpig. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå