Gå til innhold

Min BMW X1 E84. Kjøpt Style 225 Kjøre uten TPMS?


M-jakob
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det frontlyktene som sto for tur. Orginale lykter som har stått på siden bilen var ny så det var en del steinsprut i glassene.

Prøvde å ta litt før og etter bilde men ikke helt lett å få med detaljer og glans under prosessen. Begynte først med vask med såpe. Gikk så over til en rubbing som jeg fikk kjøpt hos Gasolin som virker bra og har en mild slipende effekt. Deretter fulgt opp med MG scratch X og til slutt dro jeg over med litt polering. 

Håper resultatet er synlig på bildene for det ble klart bedre enn før.

DSC_2946.JPG

DSC_2947.JPG

DSC_2948.JPG

DSC_2954.JPG

DSC_2951.JPG

DSC_2952.JPG

DSC_2953.JPG

DSC_2950.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter litt på polerings runden på bilen.

Prøvde meg på eksos stussene som sikkert ikke var vasket på lang tid. Begynte med prick-bort og fortsatte med en god vask. Deretter på med autoglym metalpolish som jeg syntes har fungert greit tidligere men nå virket det som riper ikke gikk bort og det var fortsatt ikke "rent". Vet ikke om det er fastbrent på grunn av varme. 

Noe som har tips til rens eller sterkere kost?

DSC_2930.JPG

DSC_2931.JPG

DSC_2932.JPG

DSC_2933.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det nye vinter hjul. Orginale M sport hjul. 8x18 foran og 8,5x18 bak.Har fått tak i 2 sett så det ene settet kommer for salg igjen. Blir å bruke de som er standard alu felg farge. Kjøpt nye dekk i dag så de kommer på i morgen.

Har da kjøpt noen gode dekk (håper jeg). Michelin X-Ice Xi3 som er piggfrie.

DSC_2964.JPG

DSC_2962.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Flott bil med rett motor, dessverre er E9* «ødelagt» med diesel hysteriet som var på denne tiden. Sjeldent å se disse med morsom motor, ta vare på den 😉

Takk for det. En av grunnene til kjøpet av bilen er at jeg syntes det fineste lyden kommer fra bensin rekkesekseren. Ser du bor i Porsgrunn du også og har en lang liste med BMW bak deg. Så kan godt hende du får øye på 325"n  en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • M-jakob changed the title to Min BMW 325ia Touring E91 Høstbilder

Er det noen som har prøvd Motor sport fangeren Fra GS bildeler?  Er vel en M3 fanger tilpasset standard 3 serie.  Hvordan er passform.?

Noen som har bilder av sin egen bil så bare legg inn på tråden her hvis du vil eller har link til andre på forumet her som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • M-jakob changed the title to Min BMW X1 E84. Kjøpt Style 225 Kjøre uten TPMS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...