Gå til innhold

Min BMW X1 E84. Kjøpt Style 225 Kjøre uten TPMS?


M-jakob
 Share

Anbefalte innlegg

Elektronisk termostat og vannpumpe på disse, så regulering av motortemperatur fungerer noe annerledes enn tradisjonelt :) I Eco-Pro så tillater bilen høyere motortemperatur av hensyn til avgass/forbruk, der den i Sport vil holde lavere temperatur av naturlige årsaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Elektronisk termostat og vannpumpe på disse, så regulering av motortemperatur fungerer noe annerledes enn tradisjonelt :) I Eco-Pro så tillater bilen høyere motortemperatur av hensyn til avgass/forbruk, der den i Sport vil holde lavere temperatur av naturlige årsaker. 

å ja da var det sikkert ikke så farlig med det da. Takk for opplysningen 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøteborg leverer alltid ,bortsett fra at jeg ikke liker å kjøre der 😊.

Ja det med temp og langkjøring er ikke gøy om man blir usikker på dette ,men da er det greit å få en oppklaring her at ting ikke er så farlig likevel for din del .

På mine biler er det faretruende når ting beveger seg mot høyre .😊.

Må jo være en skikkelig fin bil å kjøre på langtur med .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sveigis skrev:

Gøteborg leverer alltid ,bortsett fra at jeg ikke liker å kjøre der 😊.

Ja det med temp og langkjøring er ikke gøy om man blir usikker på dette ,men da er det greit å få en oppklaring her at ting ikke er så farlig likevel for din del .

På mine biler er det faretruende når ting beveger seg mot høyre .😊.

Må jo være en skikkelig fin bil å kjøre på langtur med .

Ja bilen var strålende å kjøre på langtur med. Mer enn god plass for meg og fruen og med de dekkene jeg har på nå så er det ikke så mye veistøy heller,.  Ja det å få problemer med bil på tur det er kjedelig,.. Hadde samme tur til gøteborg for ti år siden i en 750i E-32 og da brakk en del av kjølesystemet av så alt kjølevann rant ut. Så da ble det leiebil og bilen inn på verksted i uddevalla... Men sånn kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det den tiden igjen på året. Vinterdekk må på. Og har kjørt en hel sesong på federal dekk og det har fungert fint. Godt grep og lav støy fra dekk. Og tror nok at 19 Toms hjul på den bilen her er stort nok. Har jo sett etter nye felger men blir først til neste år det blir aktuelt kanskje. Ser for meg at 20 Toms går ut over kjørekomfort.

så da var det å sette på vinter hjul og det som er fint med disse er at jeg liker best felger med vanlig sølv farge på. Syntes det er så rent og fint og felger kommer bedre frem på bil. Sommer hjula er fine de også men er litt mer diskret når det blir mørkere i felgfargen. 
 

Det ble da også med felg bytte litt vask og en runde med voks på bilen også. Så da er bilen klar for vinteren. Om jeg er klar for vinter er det vel mer usikkert🤣🤣

00F60D3A-A81E-4629-96FC-1E33592DC682.jpeg

F251C86F-D910-46C1-9CC9-234654DA974E.jpeg

3A699B7D-608E-4EEE-BA5A-30BFA37CCF8A.jpeg

2B90177C-25E0-4784-9569-5C60817A92A7.jpeg

4ACCDBF3-3A08-44B3-9AAF-CA2722E369AF.jpeg

A6CDB1B8-08E7-4F20-8D20-F9175E639497.jpeg

DFECBA0E-B43C-4B87-8091-A94C1B71EA02.jpeg

5B4D38AB-9C73-431E-9BE9-47577AC35832.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • M-jakob changed the title to Min BMW F31 Mineralgrå. Vinterhjul på.
1 time siden, M-jakob skrev:

Ja var det deg jeg traff ved nybergåsen? Ja liker ikke den veien bortover der med grave arbeid hehe..

Stemmer det, de drar noen kabler til en ny trafokiosk. Så veien er ikke spesielt elegant. Skulle hente en ny valp 😅 kjente igjen reg nr ditt fra denne tråden 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Stemmer det, de drar noen kabler til en ny trafokiosk. Så veien er ikke spesielt elegant. Skulle hente en ny valp 😅 kjente igjen reg nr ditt fra denne tråden 😀

oij gratulerer med valp. Det blir nok spennende. Og ja det er ganske lett reg.nr å få øye på hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Vinteroppsettet ditt er sommeroppsettet mitt, flotte felger!… Fantastisk flott bil ellers som tar seg godt ut hele året/alltid! (jeg misunner sommerhjulene dine) :) Vurderer senk jeg også, men det får bli langt bak i rekka!

Tusen takk fornøyd me felgene på både sommer og vinter. Sommer felgene var kant kjørte så disse har blitt shinet opp og er helt strøkne etter maskinering.

Ja senk er en ting jeg vurderer også men er dyrt med KW-understell. Så får se om jeg er villig til å bruke penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, M-jakob skrev:

Ja senk er en ting jeg vurderer også men er dyrt med KW-understell. Så får se om jeg er villig til å bruke penger på det.

Blir bare fjører her isåfall, ser GS har H&R med TUV til xDrive. Senker 45 foran og 30 bak. Men det blir ikke på denne siden av året hvis det blir :) Vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

BMW’n måtte være litt arbeidsbil.🙈 Liker ikke å fylle bilen med verktøy men med teppe å litt beskyttelse går det. Og har støvsuger så den skal nok bli strøken igjen hehe. Ellers så måtte jeg bytte pære på frontlykta. Tenkte det er jo greit å gjøre selv. Eller kanskje ikke. Det var trangt ja så fikk hjelp av en på verksted borti veien her isteden. Dyr pære også. 1200,- for en men da holder den vel mange år håper jeg💰💰

0A0EC434-C74E-4AEE-8A47-70A7D06B373C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • M-jakob changed the title to Min BMW X1 E84. Kjøpt Style 225 Kjøre uten TPMS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...