Gå til innhold

Min 2014 Alpina D3 Touring Allrad


AJ82
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
On 24.1.2018 at 18.20, e30 tic skrev:

godt å se du passer godt på bilen, så er den fortsatt strøken så jeg kan kjøpe den om noen år :D nydelig bil

Den lever et meget godt liv 🙂 

Problemt mitt er vel at jeg har en tendens til å bytte bil litt vel ofte. Koster på de, bytter det som trengs også selger jeg så fort jeg er fornøyd. Ikke akkurat god butikk, men, men.... 

Noen som vil ha en ganske så strøken Alpina? 😜

A.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, fupsaker skrev:

Sleng på LCI ledlys rundt baut, så kan vi bytte. :P Jeg har voldsomt lyst på Alpina en gang, men kona sier hun er glad jeg har låst meg til leasing i 3 år, nesten bare to igjen. :P 

Null problem å selge leasingkontrakter ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.2.2018 at 9.28, fupsaker skrev:

Sleng på LCI ledlys rundt baut, så kan vi bytte. :P Jeg har voldsomt lyst på Alpina en gang, men kona sier hun er glad jeg har låst meg til leasing i 3 år, nesten bare to igjen. :P 

Special price for you :P

A.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten ute og prøvde en Tesla forrige uke. En kompis som har snakket så mye om draget... Bilen dro bra den, men ble egentlig ganske skuffet. Begynner å skjønne at jeg har blitt litt bortskjemt med følelsen Alpina’n gir meg 😀👌

A.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fupsaker skrev:

Hehe, sant, men surt å ryke på 150k i innskudd etter 10 mnd. :P 

Kan fint viderelease med innskudd, men det blir overført til deg i steden... Har gjort det selv. Ville delt opp innskudd i antall måneder og trukket fra de månedene du allerede har hatt bilen. I ditt tilfelle ville vel dette blitt rundt 100k til deg, så fortsetter bare ny eier med samme månedsbetaling.

A.J.

Endret av AJ82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fupsaker skrev:

Hehe, sant, men surt å ryke på 150k i innskudd etter 10 mnd. :P 

Joa, men snur du på det så er det jo surt å betale månedsbeløpet i 24+ måneder til på en bil man egentlig vil bytte ut nå. Har samme erfaring med videresalg av leasing som AJ over her, endte opp sånn cirka på hva som stod igjen av innskudd / 36mnd * antall måneder bilen var brukt. Filtrerer du bort luringene som ikke vet hvordan leasing fungerer og skriver "seriøst selger du bilen for så lite?! jeg tar den!" og firmaene som tilbyr deg 0,- for å ta over kontrakten så er det ikke noe særlig annerledes å bli kvitt en leasingbil på bruktmarkedet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sluquet skrev:

Joa, men snur du på det så er det jo surt å betale månedsbeløpet i 24+ måneder til på en bil man egentlig vil bytte ut nå. Har samme erfaring med videresalg av leasing som AJ over her, endte opp sånn cirka på hva som stod igjen av innskudd / 36mnd * antall måneder bilen var brukt. Filtrerer du bort luringene som ikke vet hvordan leasing fungerer og skriver "seriøst selger du bilen for så lite?! jeg tar den!" og firmaene som tilbyr deg 0,- for å ta over kontrakten så er det ikke noe særlig annerledes å bli kvitt en leasingbil på bruktmarkedet. :) 

Gode poeng her, får se. Stasjonsvogn må vi uansett ha for å være rustet til barnevogn i juli. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...