Gå til innhold

TonHads Garasjetråd // 87` E30 318 / 11`E70 X5 + div


TonHad
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, cityhopper said:

Gratulere med X5 og ikke minst R6 diesel - herlige motorer, dette. Hva slags vogn er det du skal henge på her, da?

Mange takk ! Veldig fornøyd med motoren ja 8)

Er en Hobby 650 umfe. kjøpte ifjord for å prøve campinglivet, som ga mersmak og neste års tur planlegges allerede.
Kjører du vogn selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, awt said:

...er vel for det meste vas. :D

Må bare legge ut mer info om din vogn også om du føler for det, alltid morsomt å se. :)

Fin søndagslesing det 8)

Det skal jeg gjøre, dukker nok opp litt etterhvert her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TonHad skrev:

Mange takk ! Veldig fornøyd med motoren ja 8)

Er en Hobby 650 umfe. kjøpte ifjord for å prøve campinglivet, som ga mersmak og neste års tur planlegges allerede.
Kjører du vogn selv ?

Det gjør jeg, har en Hobby 720 UKFe fra 2014. Dro den ned til Adriaterhavet i fjor, blir nok reprise til sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TonHad skrev:

Takker ! :-) Bra det er flere av oss her inne, lite å se av disse på forumet føler jeg ? Kanskje jeg som ikke har leita godt nok :-)

Tja, har vel et par bilder av min i min tråd (som faktisk starta pga en E53 X5 jeg hadde). Men jeg poster ikke så mye om den bortsett fra en vask eller to :-)  Greia er at jeg gjør ikke så mye med den bortsett fra å holde den i orden, er lite mods og spennende ting som skjer på den.  Skriver mer om de andre prosjektene mine da jeg innbiller meg at det er mer interessant. 

Men veldig fint at vi blir flere her inne med dem, for de begynner å dra litt på alderen nå. Så fint å lese om tips og vedlikehold av disse også...

 

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/2/2018 at 10:17 PM, cityhopper said:

Det gjør jeg, har en Hobby 720 UKFe fra 2014. Dro den ned til Adriaterhavet i fjor, blir nok reprise til sommeren. 

Lekkert ! Høres ut som en solid tur det, regner med du skriver et reisebrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/2/2018 at 11:21 PM, fxslin said:

Tja, har vel et par bilder av min i min tråd (som faktisk starta pga en E53 X5 jeg hadde). Men jeg poster ikke så mye om den bortsett fra en vask eller to :-)  Greia er at jeg gjør ikke så mye med den bortsett fra å holde den i orden, er lite mods og spennende ting som skjer på den.  Skriver mer om de andre prosjektene mine da jeg innbiller meg at det er mer interessant. 

Men veldig fint at vi blir flere her inne med dem, for de begynner å dra litt på alderen nå. Så fint å lese om tips og vedlikehold av disse også...

 

Forstår det, blir nok litt samme her også. Men helt enig ang tips og råd på disse ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut noen flere bilder, fra forhandler riktignok. Kommer flere når jeg kommer hjem fra havet :)

148_1898563136.thumb.jpg.8d888bf1d2700b6d13373960be79faa1.jpg

 

148_637431135.thumb.jpg.1f69aead91a273cc3968e75435f47405.jpg

 

148_905990580.thumb.jpg.d6e838d253e61ff46f9f2993bf6da927.jpg

 

148_1538859060.thumb.jpg.a125065c52d9287f35fb7ae0087412c2.jpg

 

148_789435234.thumb.jpg.c942ab1488d1c50957cbc8e2cd04985b.jpg

 

Ellers har det blitt bestilt julegave til bilen,  Swissvax Leather Care Kit Forte og CarPro Hydr02 for litt beskyttelse til vinteren. Blir full lakkorrigering og keramisk coating til våren igjen men noe må på før den tid. 
Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • TonHad changed the title to TonHads F11 // Byttet ut med E70 X5 s.2
33 minutes ago, sveigis said:

Gratulerer med fin x5 .

Disse er nydelige og flotte på alle måter .

Kona mi mener vi må ha en sånn ved neste bilhandel ,og jeg liker de :)

Her må du oppdatere litt oftere .

Mange takk for det, sveigis ! 
Spørs om du rett og slett bare må høre på fruen der altså :grin:
Skal prøve på det, har jo litt planer for den så det kommer etterhvert :-)

 

 

 

Er det noen som har erfaringer med bedre xenonpærer, Nightbreaker, phillips osv ?
Synes det er bra spredning på fjernlysa men kunne tenkt meg litt mer kastelengde, regner med det er originale pærer som sitter i enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TonHad skrev:

Mange takk for det, sveigis ! 
Spørs om du rett og slett bare må høre på fruen der altså :grin:
Skal prøve på det, har jo litt planer for den så det kommer etterhvert :-)

 

 

 

Er det noen som har erfaringer med bedre xenonpærer, Nightbreaker, phillips osv ?
Synes det er bra spredning på fjernlysa men kunne tenkt meg litt mer kastelengde, regner med det er originale pærer som sitter i enda. 

Hehe ja er innom Finn .no og ser ofte på sånn og f10 ,men får se hva som skjer.

Jeg tror forøvrig og at disse er gode uten mye tull.

Maskinmessig er jeg hvertfall ikke redd.

Min 530d fra 06 har gått 237 000  og den går som et skudd enda .

Uansett hva som måtte skke ,følger jeg her i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • TonHad changed the title to TonHads Garasjetråd // 87` E30 318 / 11`E70 X5 + div

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...