Gå til innhold

Interiør snapshot of the day - Tok du bilde av interiøret idag?


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hatt 2 runder med skinnpleie nå etter altfor lang tid uten. Er flink til å vaske utvendig men har mye å gå på innvendig. Ble først Swisswax skinnrens og så 2 runder med Swizzwax leather milk.  Har bestilt meg bilpleiesett til støvsuger og diverse annet til innvendig bilpleie. Bare må bli flinkere til dette, det er jo så mye triveligere å kjøre når det er skikkelig rent innvendig  :) 

IMG_20210322_201154.thumb.jpg.33be3ed00f8da1567813daf182796c57.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
46 minutter siden, papertiger skrev:

Sammenlign bildene fra @Hpi og @sveigis over her så er det ikke vanskelig å se familielikheten selv om mange år har gått :) og i tillegg er jo fargekomboen innvendig nokså lik, gjør det ekstra festlig.

Nei det er vittig å se på egentlig 😊

Synes det er godt og se de holder på noe fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Work in progress. E46 har veldig dårlig lydisolasjon bak. Da får man prøve å gjøre det beste ut av det å legge dempematter. Håper jeg får igjen litt, da skal jeg ta bakdørene også. Framdørene gjorde jeg for flere år siden, og det var en betydelig forskjell.  Litt artig er at dørene blir merkbart tyngre og man får en bedre lyd når man lukker igjen dørene. Framdørene på denne er jo rene rolls royce sammenlignet med original.

16175417786567497395774195554317.jpg

IMG_20210404_150019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp oppdatering. Sitter igjen med sikkert 2 kvadratmeter med materiale, og det er etter bakdørene har fått litt. Deilig nå som bakdørene har fått enda mer vekt. Hører når dørene smeller igjen at det er mer premium. Får håpe det blir mindre bråk innvendig 🤠

Fin påskesyssel å drive med. Ingen rustne runde bolter som trenger varme for å løsne. Å skru innvendig er så latterlig kos sammenlignet med utv understellsdeler

IMG_20210404_212837.jpg

IMG_20210404_220613.jpg

16175683312968820204407474625871.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

@tennbrikket

Gi tilbakemelding om hvordan resultatet ble, jeg vurderer å gjøre det samme på E34en. Ikke at den er støyende, men det har skjedd litt med lyd demping i 5-serie på 30 år 😀

Kan komme med oppdatering på søndag. Bilen skal få utvendig spa i helgen, men blir spennende å "høre". Har dog konkludert med at det blir 5 serie som bruksbil neste gang, og heller 3 serie som sporty sommer cruiser. Verdt å ha litt ekstra komfort og lavere støynivå i det daglige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...