Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Bækkmann skrev:

Alldeles nydelig blåfarge, sto å kikket litt på den da den sto utenfor Magneten før jul en gang. :P  Flott bil! G20 er det mest vellykkede G-chassiset spør du meg.

Kanskje det var samme gang som jeg satt å beundret en lekker 6'er før jeg kjørte?  Er enig i det du skriver, synes det meste stemmer på G20 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan vel ikke bare skryte heller.. Første barnesykdom har dukket opp. 

Fikk plutselig feilmelding på blindsonevarsling forrige lørdag. I tillegg så får jeg ikke justert speil, felt inn speil, åpne vinduer fra førerdør eller sparke åpning av bakluken. Har lest om flere tilfeller, så ble ikke veldig overrasket. 

Var inne på diagnose forrige uke og som hos de andre. Vanninntregning i speilmotor. Så begge skal byttes når de kommer på lager. 

Får ta med ett bilde også, fikk endelig en skikkelig vask pendlerdoningen også 😊20200307_165014.thumb.jpg.80ac7461ccb4bbbefb24ae06c9a767c2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sveigis skrev:

En av de fineste blåfargene jeg vet ,perfekt bil 😀

Takk, ja denne bilen liker jeg bare bedre og bedre :)

I morgen blir det nye speilmotorer også, så da regner jeg med at alt er fryd og gammen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ahj skrev:

Fargen på denne er kjempe fin. :) 

Hvordan er rekkevidden sånn på vinter med si -5? Går det mye strøm til oppvarming hvis bilen ikke er plugget inn? 

Enig i fargen 😊

Ligger litt i underkant av 4 mil på ren elektrisk. Hvis man varmer opp med pluggen i. Å varme uten plugg er kun gunstig for komforten ser det ut som. I motsetning til i3 hvor det går opp i opp. Verste føret er egentlig ett par plussgrader og nedbør. Da blir det mye rullemotstand og mye varmeapparat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten oppdatering etter bytte av speilmotorene. I forbindelse med dette så ble også programvaren i bilen oppdatert. 

20200323_185403.thumb.jpg.388ba178433d412a0167be7077269167.jpg

Det har også gitt noen forbedringer. Det jeg har lagt merke til så langt er at Spotify har blitt mer stabil. Tidligere har jeg som regel blitt logget ut når fruen har kjørt bilen med sin nøkkel. Det har ikke skjedd nå på over en uke. I tillegg har det blitt nye instillinger for rattvarme. Tidligere var det bare for setet. 

20200323_185336.thumb.jpg.6e6d97cbb2d2474079758f079dc25f5b.jpg

Synes også at bilen virker kvikkere i ren elektrisk modus og bedre rekkevidde på el. Men det har jeg ikke noe bevis for. Verkstedet hadde heller ikke oversikt over hva som ble oppdatert. 

Forbruk er iallfall innafor enda. Gleder meg på varmere vær og sommerhjul 😊

20200323_185437.thumb.jpg.a6c8ef7128e5d8a41c122491986fa244.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, mossing 92 skrev:

 Er det sånn på din eller er det ekstrautstyr ? 😄

Har sånn, men har ikke prøvd den enda :) Ble veldig usikker på om den er standard eller med i en av utstyrspakkene.. Jeg har ryggekamera (parking assistant) men ikke parking assistant plus med 360 graders kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering igjen. 

Har funnet ny endring etter programvare oppdatering. Gesture kontrollen som jeg oftest har brukt feil er borte nå. To fingre for mute ser ut til å være borte. Nå må du knappen eller snurre ned lyden helt. Synes det er bra den er borte for den har jeg ofte aktivert ved en feil. Ellers er jeg veldig glad i gesture kontroll. 

 

Liten kjapp tur til Trondheim i ettermiddag. Fornøyd med forbruket. Kjørte i hybrid eco pro mode begge veier. På tur til Trondheim vipper jeg bare gearspaken i sport når jeg ikke vil bruke strøm. På tur heim får bilen styre dette selv utifra navigasjon. Synes den er litt pessimistisk, så siste 5 km overstyrer jeg og kjører ren elektrisk modus. 

20200325_184435.thumb.jpg.1f1b4b15bb562d2ad117e654081ca365.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål. på dine innstillinger på automatisk setevarme og ratt. Har du begge setene forann eller bare fører?

Dama sin har bare fører. Mens jeg i min G30 har fører og passasjer og ratt. Irriterende at det ikke er det på G20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...