Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

Da fant jeg ut hvorfor den trakk til høyre under oppbremsing. Det var venstre calipper bak som hang. Er jo vant til rwd og der blir jo bakbremsene jevnlig masert av antispinn. Det skjer jo veldig sjelden med Xdrive. 

Fikk byttet callipere bak i går. Liker helst å levere fra meg ren bil. Men med 12 minus så måtte jeg for første gang på mange år ty til børsteløs maskinvask 😱. Med ett lite lag pricbort på toppen, ble den overraskende ren! 

20181218_171402.jpg

Endret av mslello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
5 timer siden, ahj skrev:

xDrive mer helt herligt på slikt føre! :) 

Har du sett på center caps? Har bestilt slike selv :) 

Ja, har fått skikkelig sansen for xdrive nå 😊 nei, sparer de til sommerhjulene, regner med at det ikke fungerer like bra med snø, is og salt?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
41 minutter siden, Marius2002 skrev:

Så utrolig kult :) Blir en av de første her med G20. Når er ventet levering av denne? :D

Ja, vi gleder oss til å få den! 😊 330e starter ikke produksjon før juli, så blir nok fort september dessverre. 

1 minutt siden, papertiger skrev:

Stilig, den nye 3-serien er en bra maskin! Hvilke specs har dere gått for?

Ja, ble frelst etter prøvekjøring. Blir Msport i portimao blå. Kommer vel skryteinnlegg i massevis når vi får den 😉

Men blir laserlys iallfall 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portimao blå er riktig så fin. Jeg falt virkelig for Dravitgrå, men hadde kanskje enda opp på Portimao selv om jeg hadde vært i markedet for en, litt mer spenstig farge. Har i3 svart til forventningene og fungerer etter behovet i det daglige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, papertiger skrev:

Portimao blå er riktig så fin. Jeg falt virkelig for Dravitgrå, men hadde kanskje enda opp på Portimao selv om jeg hadde vært i markedet for en, litt mer spenstig farge. Har i3 svart til forventningene og fungerer etter behovet i det daglige?

Jeg er veldig glad i blått, og har veldig tro på den. Fin dravitgrå også, men er redd jeg hadde gått lei av den. 

i3 har fungert veldig bra! Jeg pendler og har dessverre ikke mulighet til å lade på jobb. Så driftskostnadene vil nok gå opp litt. Så har gått noen runder. Samtidig tror jeg ikke vi kommer til å bruke i3 all verden etter at ny bil er i hus, så den er verdt litt for mye til å bli nr 2 bil enda synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...