Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
1 time siden, Snagg30 skrev:

Jeg er glad i sort grill på mange biler, men med denne er jeg usikker (pga portimau) den kler i grunn begge dele veldig godt :) 

Ja, enig :) Heldigvis fort gjort å bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart grill ser alltid bedre ut i virkeligheten enn på bilder, fordi et vanlig mobilkamera gjerne ikke fanger opp strukturen og kontrasten like bra som et vanlig øye gjør - særlig hvis bildene er tatt i skumring og fra avstand.

Har sett noen G2X med sort grill, og de ser alltid bedre ut enn versjonen med kromkant, og det blir også mer helhetlig med shadow line. Kjører man full luxury line med krom over alt, er det en annen ting - da kan det være pent med grill som har kant og riller i krom, siden det binder lyktene mer sammen, men da forutsetter det at stilen er gjennomført :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Walkabout skrev:

Svart grill ser alltid bedre ut i virkeligheten enn på bilder, fordi et vanlig mobilkamera gjerne ikke fanger opp strukturen og kontrasten like bra som et vanlig øye gjør - særlig hvis bildene er tatt i skumring og fra avstand.

Ja,  begynner å like den sort grillen bedre nå enn jeg gjorde før. Bli nok flere og bedre bilder av den når det blir litt lysere ut. Nå må jeg vel kjøpe de sorte eksosstussene også, for at det skal bli gjennomført. 

Det tvinger vel fram sort diffuser igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snagg30 skrev:

Også senk 😎 også må jeg presisere at bilen er fin med sort grill, var ikke noe negativt ment. 

Ja, senk står absolutt på lista! :)

Neida, vi tenker ganske likt om grillen, så tok det ikke negativt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er ganske imponert over hybridsystemet. Har opplevd flere tilfeller over at bilen vil kjøre litt bensin for å få varme i batteripakken når det blir 10 minus. Gjelder bare når den har stått over natta. Men ved en tilfeldighet har jeg funnet en løsning. Jeg legger inn avreisetid en times tid før jeg egentlig skal dra,  så starter jeg forvarming på nytt en halvtime før jeg skal kjøre. Da klarte den å frakte fruen på jobb i 18 minus. En kaldstart spart 😊

Screenshot_20210204-075244_Snapchat-01.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...