Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

Lenge siden det har vært noen bilder av sykkelen. Måtte ta en runde og skru fast alt på skjermer nå, men ellers fungerer den bra. Dessverre, men forståelig nok. Så synes vist hun som skulle bruke sykkelen mest, at det morsommere å kjøre cab. 

20210628_182436.thumb.jpg.4276b871646405c960c05c49c4fc5800.jpg

20210628_183206.thumb.jpg.2fb4f3c4f3e0d8c3bab611b70d844e40.jpg

20210620_131918.thumb.jpg.e5e4b79a30daf4b892f8e81da5ef2eca.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er i4 ferdig spekket. Ettersom mange syntes jeg ikke kunne kjøpe Portimao to ganger på rad, endte vi på supercharged Aventurinrød. Det er jeg litt spent på :) Ettersom vi har ei på snart 11 som skal bruke baksetet noen år til. Ble det vanlig sportsseter. Msport seten mangler muligheten for å feste en skjerm eller lignende bak og begrenser nok utsynet litt dessverre. Ettersom vi var dristige på utvendig farge, feiget jeg ut på oyster skinn og gikk for svart. 

Ble også 19" da jeg synes det er litt kjedelig å lade mer enn nødvendig. Tenker man kan oppgradere felger senere når det har kommet senk og slipper skjermutbyggerne som jeg er litt i tvil om enda. 

I tillegg til supercharged: Full shadowline med mørke lykter fram og Drive recorder.

Noen bilder:

FRONTSIDE_31AW_1625489535875.thumb.png.9f7059d9f49400413e485b1ef8158c4e.png

REARSIDE_31AW_1625489535875.thumb.png.d09d213829d97d5b19d8d6c7312d3416.pngDRIVERDOOR_31AW_1625489535875.thumb.png.b4a8f5ae2b46c01788bb8bde25d061a8.png

DASHBOARD_31AW_1625489535875.thumb.png.f9c6457a4226703f98424d1b71afcbe6.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, StigJ skrev:

Det der så helt innafor ut Morten. Men går det ikke an å velge bort det der blå vissvasset på gir og rundt rondeller?

Takk :) Det blå vissvasset er standard så langt iallfall. Så da slo jeg til med blå søm på setene iallfall ;) Matcher vel calippere og laserlysene best riktignok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blå ser litt billig plastikk ut. Slik som de blå og røde listene man fikk på F3x Sport. Jaja. Ikke krise heller. 

Men den fargen der lover jeg er griselekker. En kunde av meg kjøpte seg en 530e Touring i den fargen. Har møtt den langs veien nå et par ganger, og den er nydelig. Er jeg heldig kommer den innom til meg til høsten :)  

Edit: Ser nå at man også kan få Aventurinrot på 330E. Jatakk. Da har jeg ny favoritt til den også :P 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, StigJ skrev:

Synes det blå ser litt billig plastikk ut. Slik som de blå og røde listene man fikk på F3x Sport. Jaja. Ikke krise heller. 

Men den fargen der lover jeg er griselekker. En kunde av meg kjøpte seg en 530e Touring i den fargen. Har møtt den langs veien nå et par ganger, og den er nydelig. Er jeg heldig kommer den innom til meg til høsten :)  

Ja, enig i den blåfargen altså. Men må vel kunne byttes med "vanlig" G2* knapp og list rundt girspaken?

Høres lovende ut den fargen da, stoler på deg når det gjelder bedømming av farger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sveigis skrev:

Gratulerer så mye ,denne ser veldig fin ut 😊🥰

Tusen takk :) Må bare presisere at bildet der er M440i da, men tror det bare er litt forskjeller i grillen og eksos selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW E88 118i | BMW Active hybrid E-bike | i4 M50 etterhvert
17 minutter siden, mslello skrev:

Oi, får du den på G20 også nå :D Skal du ha?

Ja kjekt at de oppdaterer litt der også. Har tidligere vinglet mellom Potetmos Blå og Sunset Orange. Men nå kan jeg vel si at fargen er spikret :P 

Sitter og dagdrømmer uten å ha penger klare :lol: Eller så kan du kalle det langtidsplanlegging. F30en skal jo byttes ut en eller annen gang og da sitter man jo og tenker og forsker. Kjenner i grunnen mest lyst på hybrid, men så frister jo i4 pakken også. Men det der ladestyret man er avhengig av på tur frister ikke.

Tenk hvis 2 serie GC hadde vært pen, bakhjulsdrevet og blitt levert som hybrid... 3/4er begynner å bli vel stort for meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, StigJ skrev:

 

Tenk hvis 2 serie GC hadde vært pen, bakhjulsdrevet og blitt levert som hybrid... 3/4er begynner å bli vel stort for meg.  

Ja, kjenner det når jeg kjører caben. Det er fin størrelse på bil 😊👌

Hybrid overrasket meg i bruk iallfall. Men ladenettverket blir jo bedre og bedre. Neste sommer drar sikkert de fleste til syden igjen også 😉 Gruer meg litt til ladestyret,  men etter å ha sett teslabjørn kjøre Audi Etron gt til Nordkapp. Så har jeg sett at det er håp om man utnytter teknologien rett. Problemet er jo at det er mange som ikke har satt seg inni teknologien og oppholder laderne for lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...