Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kollega som er ivrig med litt Photoshoping. Han har laget et par jule/vinterbilder til meg. Kvaliteten på bakgrunnen er av litt laber kvalitet  så egner seg best på Instagram, mobil. 

God jul 😊

received_760299091042301.thumb.png.6d2cd4eef80b956f5b63679f0e77a6cd.pngreceived_1330629897141516.thumb.png.ef3c37e3f55ffaf68ddd9f2bd8ae5ad2.png

Endret av mslello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
19 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er flott å se, særlig siden jeg nettopp kommer inn fra å selv ha vaska bil 👍

Og jeg har sagt det mange ganger før, men G20 er en modell som tiltaler meg veldig 😀

Rakk akkurat å tørke den før det begynte å sludde :( Men fikk iallfall noen saltfrie timer før den måtte på veien igjen i dag.

Blir lettere å holde fin med spyling igjen nå da når den fikk skikkelig vask :) G20 blir jeg bare mer å mer fornøyd med.. Dukker opp flere og flere positive tester også :)

18 timer siden, papertiger skrev:

Nydelig! Herligt med litt farge 😊

Takk! Herlig farge ja, gjorde godt å få se den ren i dagslys igjen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at jeg har lovet å holde dere oppdatert på forbruk 😊 Det gikk overraskende bra med en bil, men det var en ting jeg ikke hadde regnet så mye på. Det var hvor mange kilometer det ble på bilen🙄 Så etter å ha kjørt nesten 6000 km på en og halv måned, fikk jeg litt panikk 😂 De observante ser at det står en i3 i garasjen på et bilde over. Den har jeg inngått delt omsorg og betaler bidrag for 😂 Det vil si at jeg og en kollega har den annehver uke og bruker den til og pendling. Det gir jo enda mer gunstig bruk av 330e'n.  Sånn er ståa nå: 20200113_183618.thumb.jpg.190e4521794cb6a553842ef717216919.jpg

9200 km. Totalt 

6000 km. På strøm 

Snittforbruk har gått ned til 2,9.

Passer oss nå enda bedre. Har nå i vinter ligget på opp mot 40 km på strøm. På langkjøring lønner det seg å kjøre i Eco Pro. Da seiler den i stedet for å regenerere. 

Beklager lang tekst, men håper det var interessant for noen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@mslello jepp den seilingen kommer man faktisk langt på istedet for regenereringen som bremser opp og man må bruke mer energi for å komme opp igjen i fart! I nedoverbakker slår jeg inn cruisecontrollen slik at den bremser på fartsgrensen. CC står vel som regel på likevel på langtur. Bruker uansett cruisecontrol mye utenom langturer også og da blir det mer økonomisk enn jeg klarer med foten! Der det tillater seg selvsagt :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Marius2002 skrev:

@mslello jepp den seilingen kommer man faktisk langt på istedet for regenereringen som bremser opp og man må bruke mer energi for å komme opp igjen i fart! I nedoverbakker slår jeg inn cruisecontrollen slik at den bremser på fartsgrensen. CC står vel som regel på likevel på langtur. Bruker uansett cruisecontrol mye utenom langturer også og da blir det mer økonomisk enn jeg klarer med foten! Der det tillater seg selvsagt :) 

Ja, man har muligheten til å kjøre billig om man er flink til å lade og setter seg inn i hva som fungerer og bruker de forskjellige innstillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...