Gå til innhold

Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |


mslello
 Share

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, papertiger skrev:

Dette ble kanonbra! Aventurinrød er lekker, robvanloock på Instagram hadde en F31 Alpina D3 i denne fargen, rett og slett griselekker. 
@StigJ jeg traff den G31 LCI på vei mot Bryne her om dagen, måtte kikke en ekstra gang, nydelig! 

Høres lovende ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, StigJ skrev:

Ja kjekt at de oppdaterer litt der også. Har tidligere vinglet mellom Potetmos Blå og Sunset Orange. Men nå kan jeg vel si at fargen er spikret :P 

Potetmos Blå, er det en herlig autocorrect eller bruker du Kongo-poteter i matlagingen?😃

23 timer siden, mslello skrev:

Da er i4 ferdig spekket. Ettersom mange syntes jeg ikke kunne kjøpe Portimao to ganger på rad, endte vi på supercharged Aventurinrød.

FRONTSIDE_31AW_1625489535875.thumb.png.9f7059d9f49400413e485b1ef8158c4e.png

 

 

Gratulerer med spennende fargevalg!  Noen av de sjeldnere fargene blir gjerne bedre og bedre likt av eieren ettersom tiden går, det er en grunn til at designavdelingen til BMW valgte akkurat den fargen til i4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Pekka skrev:

 

Gratulerer med spennende fargevalg!  Noen av de sjeldnere fargene blir gjerne bedre og bedre likt av eieren ettersom tiden går, det er en grunn til at designavdelingen til BMW valgte akkurat den fargen til i4.

Takk 😊 Ja, stoler litt på designavdelingen. 3 serie ble jo plutselig en sjelden bil i Norge. Så G20'n i portimao blå, har blitt lagt merke til. i4 tror jeg blir ett mer vanlig syn, så greit med en litt uvanlig farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, papertiger skrev:

Salikatt den er stilig den F20’en der! Mener den har figurert et par ganger på bimmerpost/1addicts-tråder også. Kelleners-felger og senkesett? Blir aldri lei den fargen på F20.

Ja, den er fryktelig tøff! Satt opp av Strandveien Auto i Trondheim. Ble vel forsøkt 3 forskjellige senkesett, hvor de endte på Eibach. Det ga penest senk. Kelleners hjul ja og du har helt sikkert sett den på Bimmerpost.

Har det meste av utstyr, bortsett fra skinn. Har vel passert svimmlende 23.000 km nå. Blir pent brukt av eier nr. 2. 120d xdrive. 

Fargen er perfekt på F20 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott som vanlig. Jeg bruker også BMWs skinnrens og skinnpleiemiddel. Synes denne gir det nærmeste man kan komme nybillukt i en bruktbil. :)

 

Har du fått noen dato for når i4en kommer? Du skulle ikke bestilt deg touch-hendler så vi får på plass den første i4en med riktige hendler? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mslello changed the title to Mslellos gårdsplass BMW i4 M50 |

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...