Gå til innhold

Mini Sveigis sin 525 TdsA.Da var dagen her .The last goodbye…


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Bimmerlorris skrev:

He he stemmer det. Det er jo bilen til Mini 😅 Ja hun trenger nok pengene mer enn et nytt prosjekt vil jeg tro ☺️ Jeg liker E36 veldig godt, så skjønner at du kunne tenke deg å få tak i en slik 👍 Blir jo en liten rakett med 192 hk i en sånn 😃

Absolutt hun trenger cash ikke bil 😅

E36 er digge biler og går bra de ,ikke minst så nydelig låt i de fra 320 og oppover .💕💕

Angående salg så er der ekstremt mye hendvendelser og interesse .

Og pokker så irriterende for det står ikke på bytteforslag som jeg LETT hadde handlet med ,det skal jeg komme tilbake til senere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da folkens er det på tide å si farvel til denne tråden .😓😓

Bil ble hentet idag av et par fra Vestlandet og vi tar ting fra begynnelsen.

Jeg la ut bil forrige uke og makan for et trøkk på bil ,har jeg aldri noensinne vært med på .

I det bil ble lagt ut kom den første tlfen og tlfer og meldinger har det vært .

De fleste seriøse ikke minst gode bytte forslag .😊

Men så fikk jeg en tlf fra en herremann som visste hva det var og kjøpe en eldre e34 .

Han kjøpte bil egentlig forrige onsdag 48 timer etter den ble lagt ut ,men slettet ikke annonse før jeg visste at de var her .

Så idag var jeg til Kjevik og hentet de på flyet:

A485306E-047C-4FD1-887A-27F039B17F22.thumb.jpeg.4dbe633aaaad3277db7e7182d7d70c76.jpeg

Etterhvert bar det hjem og jeg var jo spent på hva de synes og de var mildt sagt fornøyd ,de hadde hatt en mengde e34 og de hadde aldri sett en så hel og urørt bil ,ikke minst hel under .

Testtur ble tatt og de bare smilte og det er jo et godt tegn 😊😊

Ingen form for diskusjon eller uenigheter ,de var bare happy .

Som jeg sa ,dette er ikke en 2014 modell f11 og det forstod de utmerket .

Så her tok jeg det siste bildet av den :

8843C20E-9833-4CB6-A3B5-36419C7C3D6E.thumb.jpeg.a71923a2c74ebc733c640c6117fb196c.jpeg

Ja jeg legger ikke skjul på at jeg kjente sorg da den reiste for fy søren for en bil det ble tilslutt og kommer til å savne den ekstremt og .

Samtidig et prosjekt mindre som gjør at jeg kan fokusere fullt på 535ene og det er jo deilig 😍så nå kan man kose seg med de .

Samtidig vil jeg takke alle dere her som har vært med på reisen ,ikke minst hjulpet til med tips og løsninger når jeg har trengt det .😊🙏

Igjen veldig rart alt sammen nå kjenner jeg og jeg vet jeg aldri vil finne en Tds igjen som denne som var så bra i orginal stand,til gjengjeld så har den havnet i gode hender .

Men nå er det fullt fokus på min egen fremover og håper dere fremdeles  er med .

Verste var at når de reiste ,spilte de på Radio Norge Andrea Bocceli sin kjente Time to say goodbye .

Kjente det i gråtehjertet mitt da gitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Mini Sveigis sin 525 TdsA.Da var dagen her .The last goodbye…

Gratulerer med salg Jan :)

Flott at denne kommer til hjem hvor de vet hva E34 er og høres ut som de kommer til å ta vare på denne fremover.

Tenker det blir godt å redusere bilparken og få lagt fokuset på 2x 535.

Må reflektere litt her, iløpet av bare noen få år har du berget 2 klassikere, lagt ned utallige timer med arbeid og energi, for så å sende både en E30 og E34 videre til lykkelige eiere. Sansynnligvis ville ingen av disse vært på veien uten insattsen din.💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Daniel. skrev:

Gratulerer med salg :)

Sikkert litt vemodig, men du kan nok trøste deg med at du har reddet en E34 fra den skjebnen som mange av de har hatt nå i nyere tid. 👍🏼

Høres ut som den kom i gode hender som du sier. 

Tusen takk .

Ja veldig rart spesielt da jeg reddet den fra den sikre død og ble en særs bra e34 og ja de som kjøpte den vet jeg kommer til å ta vare på den .😊

11 timer siden, Mortenej skrev:

Gratulerer med salg Jan :)

Flott at denne kommer til hjem hvor de vet hva E34 er og høres ut som de kommer til å ta vare på denne fremover.

Tenker det blir godt å redusere bilparken og få lagt fokuset på 2x 535.

Må reflektere litt her, iløpet av bare noen få år har du berget 2 klassikere, lagt ned utallige timer med arbeid og energi, for så å sende både en E30 og E34 videre til lykkelige eiere. Sansynnligvis ville ingen av disse vært på veien uten insattsen din.💪

Mange takk Morten 😊

Jada er ikke bekymret for ny eiere her ,de visste hva de fikk og hva som skal gjøres videre .

Var mye derfor jeg solgte pga frigjøre plass og heller fokusere på min egen .

Hehe ja det er nok sant det du skriver .

Dette var biler som var egentlig skrotklare ,men etter iherdig innsats ble det jo noen fine biler .

Til info så fikk jeg bilder av e30 og den er like fin idag og passes på .

Skal forøvrig på besøk denne uken som kommer til eier av e30 det gleder jeg meg til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget 👍 Regnet med at du fikk solgt til prisantydning 😉 Får håpe de velger å ha den som sommerbil og det spesielt fordi de bor på vestlandet. Disse kan da ha en kosebil i mange år fremover 😃 Sikkert vemodig å selge ja. Det er noe spesielt med biler man har lagt ned mange timers arbeid i. Nå må Mini forvalte formuen godt, eller havner mesteparten i halm til hesten ? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Gratulerer med salget 👍 Regnet med at du fikk solgt til prisantydning 😉 Får håpe de velger å ha den som sommerbil og det spesielt fordi de bor på vestlandet. Disse kan da ha en kosebil i mange år fremover 😃 Sikkert vemodig å selge ja. Det er noe spesielt med biler man har lagt ned mange timers arbeid i. Nå må Mini forvalte formuen godt, eller havner mesteparten i halm til hesten ? 😂

Takk ,ja bil gikk for prisantydning uten noe form for pruting Tore😊

Klart der var noen som prøvde på med klassisk hva er pris ved rask handel ,da svarte jeg det samme som ved sen handel 😅😅.Da ble det stille hver gang .

Bilen blir ikke brukt om vinteren nei sa de og skulle visst gjøre masse med den .

Haha ja hun har jo kjøpt hest igjen så går nok litt til den vil jeg tro 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg!

Mtp. Timene lagt ned i denne bilen, så står det ikke i stil med salgsprisen, men jeg er fortsatt veldig overrasket over hva den gikk for! Det hadde jeg ikke trodd! Men da er nok bilene avertert for under halvparten av denne rimelig ferdig og klar for en kjærlig hånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FredrikE24 skrev:

Gratulerer med salg!

Mtp. Timene lagt ned i denne bilen, så står det ikke i stil med salgsprisen, men jeg er fortsatt veldig overrasket over hva den gikk for! Det hadde jeg ikke trodd! Men da er nok bilene avertert for under halvparten av denne rimelig ferdig og klar for en kjærlig hånd!

Takk takk 😊

Du sier noe ,men det har jeg lært iløpet av de årene jeg har fikset opp biler .Jeg kan aldri regne med timene da måtte jeg hatt en 250000 for den minst .

Prismessig så jeg at jeg kunne lagt den opp høyere da det var stadig folk som sa at det var billig ,men bedre å legge en pris sånn at jeg vet jeg blir kvitt den og var selv overasket at den gikk så lett .

Ja ser jo de som er for salg til mellom 15 og 40 ,så er det mye å gjøre på de fytte katta .

Dette ble tatt igår og dette er etter 11 dager :

32893E82-1F9E-484E-A89A-91A4072BE1A9.thumb.png.2597724906f49c5e561dc0b96f9e8f7f.png

Så bra oppslutning ,ikke minst bytteforslagene som tikket inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg. Den hadde blitt riktig så fin nå. men selv om den ene grønne er solgt så har du jo fortsatt en grønn til,hehe og det er jo bra. Blir artig å følge med hva som skjer med den videre. Så får en tenke at Touringen får et godt nytt hjem å blir brukt av noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, M-jakob skrev:

Gratulerer med salg. Den hadde blitt riktig så fin nå. men selv om den ene grønne er solgt så har du jo fortsatt en grønn til,hehe og det er jo bra. Blir artig å følge med hva som skjer med den videre. Så får en tenke at Touringen får et godt nytt hjem å blir brukt av noen andre.

Mange takk .

Ja den var blitt et bra eksemplar og så koslig å kjøre.

Joda den har jeg og blir nok å bruke mye tid på den nå etterhvert .

Den ble solgt til noen som vet hva det er og skulle passe på den ,det beste var jo at jeg fikk litt igjen for alt slitet .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
8 minutter siden, Daniel. skrev:

Der var den til salgs igjen til høyere pris, ja.. Uten Throwing Stars også.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=237922660

Ja fikk tilbud om å kjøpe den igjen igår kveld for samme pris som de ga,men sa nei 😊😊

De informerte om at de kom til å sette den høyere noe jeg sa at det har jeg ikke noe med ,men får de 90 laken får den da har jeg virkelig bommet totalt når jeg solgte…

Var flere som sa det var for billig ,men ærlig talt man må være realist her.

Selvsagt så drømmer man jo om å få mest mulig for bilene men og få solgt de .😊

Igjen får de prisen ,så skal jeg kaste meg rundt og redde flere tdser 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...