Gå til innhold

Mini Sveigis sin 525 TdsA.Da var dagen her .The last goodbye…


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja dette var gøy og gratulerer så enormt mye med arbeid som endte med godkjenning 😃👍 Nei dette var ingen "Walk in the park" men tipper lønnen for strevet oppveier alle tunge stunder, kalde og våte fingre og tankekjør på hvordan i helvete en skal orke mer 😉👍 

Nå er du/dere i mål og bare å glede seg over det. Så får alle de små og store E34-problemene bare komme når de kommer, for det gjør de jo 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ahj skrev:

Gratulerer og vell fortjent etter all det arbeidet! :) 

Takker så mye og ja jeg er enig faktisk 😀

 

8 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Ja dette var gøy og gratulerer så enormt mye med arbeid som endte med godkjenning 😃👍 Nei dette var ingen "Walk in the park" men tipper lønnen for strevet oppveier alle tunge stunder, kalde og våte fingre og tankekjør på hvordan i helvete en skal orke mer 😉👍 

Nå er du/dere i mål og bare å glede seg over det. Så får alle de små og store E34-problemene bare komme når de kommer, for det gjør de jo 😂 

Mange takk Tore og ja denne nøtta her måtte jeg ha dynamitt for å knekke 😅

Fremover så blir det som du nevner masse kjøring og helt sikkert noen barnesykdommer som må kureres når de kommer .

7 timer siden, Thundercoil skrev:

Rett og slett fantastisk at denne ble reddet fra graven. 😊 Tar meg stadig i å mimre om og savne E34ene vi har hatt. Nå er det et tiår siden jeg har rattet en. Skulle beholdt den ene av dem..

 

Jo når jeg ser hva som er gjort nå i ettertid ,så kunne dette fort endt som vrak .

Og derfor gøy at denne nå er godkjent med alt iorden .

En e34 skulle du hatt igjen .😀

Regner med skilt er på til tirsdag.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daniel. skrev:

Gratulerer :) Får håpe den forblir så problemfri som en gammel tds kan bli nå fremover :)

Takk Dainiel og ikke snakk 😀😀

Neida kan eier bare ikke drive og tulle med spinning og sånt med denne ,går det bra mtp automatkassen .

Men nå skal sant sies at denne ikke spinner lett føler jeg 😀,men særs godt drag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, sveigis skrev:

Takk Dainiel og ikke snakk 😀😀

Neida kan eier bare ikke drive og tulle med spinning og sånt med denne ,går det bra mtp automatkassen .

Men nå skal sant sies at denne ikke spinner lett føler jeg 😀,men særs godt drag .

Så lenge hun ikke gir etter for et eventuelt press fra kompiser så går det nok fint haha. :P

Tja de klarer sikkert litt, men trengs vel trimming for å få til noe skikkelig spinning hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Så lenge hun ikke gir etter for et eventuelt press fra kompiser så går det nok fint haha. :P

Tja de klarer sikkert litt, men trengs vel trimming for å få til noe skikkelig spinning hehe.

Hun er så sta at jeg tenker det går fint 😀

For å si det sånn ,så er dette ikke m57 så det må virkelig gjøres noe for å få de til å løsne på tørr asfalt 😀

Trimming gjør susen ,og den er jo så konge å kjøre .

Med god brumlelyd og koselig 6erlyd ved pådrag 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sveigis skrev:

Hun er så sta at jeg tenker det går fint 😀

For å si det sånn ,så er dette ikke m57 så det må virkelig gjøres noe for å få de til å løsne på tørr asfalt 😀

Trimming gjør susen ,og den er jo så konge å kjøre .

Med god brumlelyd og koselig 6erlyd ved pådrag 😀

Hehe :D

Med den rette personen bak rattet så skal nok selv en sur gammal M51 klare å slippe 🤣

Ja, de har ganske grei lyd til diesel å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se mimringen, var en sliten Touring som ble hentet i Jan '18, som like gjerne kunne endt som delebil. Nå står den klar til mange nye år på veien.

Sagt det før, her har du/dere virkelig lagt ned både timer og kunnskap for å redde nok en BMW.

Takker Jan for at dere berger nok et eksemplar av arten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mortenej skrev:

Gøy å se mimringen, var en sliten Touring som ble hentet i Jan '18, som like gjerne kunne endt som delebil. Nå står den klar til mange nye år på veien.

Sagt det før, her har du/dere virkelig lagt ned både timer og kunnskap for å redde nok en BMW.

Takker Jan for at dere berger nok et eksemplar av arten.

Ja den var sliten fy søren .

Den hadde stått seg ihjel og var vel egentlig mer egnet som delebil ,men nå er den ikke det lengre 😀

Ja mange timer har det blitt ,samtidig lært masse og føler selv at jeg lett skulle satt sammen en 34 uten problem nå .

Hehe jo bare hyggelig og nå ligger alt klart ,så til tirsdag kommer skilt på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere idag nøyaktig kl 0801 fikk denne bilen skilt for alle første gang siden 2004😀

En stor dag egentlig .

Ble grønne ,så skal den opp for godkjenning med hvite litt senere .

Var veldig rart å kjøre og ikke minst se den med skilt .

Har ikke noe mer å si .

En epoke over med utfordringer og skruing .

En e34 til på veien med skilt i Norge .

Fikk beskjed fra mann bak skranken ,nå må du kose deg masse og det skal vi nå håper jeg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Så flott 😃👍 Grønne skilt matcher bilen, men det blir bra å få den på hvite 😉 Tipper frøkna gleder seg minst like mye 🥳

Ja veldig gøy dette og grønne skilt matcher Tore 😀

Frøkna gleder seg ,men synes det er flaut med grønne skilt .😅

Men det driter jeg i nå får hun bruke den og kose seg .

Så forøvrig idag på biltilsyn at jeg hadde røsket vekk skillevegg og bakseter stod oppe .

Men som han sa ,er jo ikke noe avgifter å hente her ,så om du blir stoppet med passasjerer bak ,får du beskjed om kun godkjenne med hvite skilt .

Det skjer jo og nå så ikke noe problem 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Mini Sveigis sin 525 TdsA.Da var dagen her .The last goodbye…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...