Gå til innhold

Alpina b10 biturbo resturering.


Vmyrhaug
 Share

Anbefalte innlegg

Her var tråden ja :).

Bra og se denne blir fikset opp igjen uten tvil.

Du har litt og henge fingrene i men det vil gi resultater .

Ps bladet har jeg letet etter med til salgs annonsen av denne bilen ,men har ikke gitt bingo enda .

Men du får beskjed og bilder etterhvert når jeg finner det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sveigis skrev:

Her var tråden ja :).

Bra og se denne blir fikset opp igjen uten tvil.

Du har litt og henge fingrene i men det vil gi resultater .

Ps bladet har jeg letet etter med til salgs annonsen av denne bilen ,men har ikke gitt bingo enda .

Men du får beskjed og bilder etterhvert når jeg finner det :).

Har mye å gjøre på denne ja.  Blir noen riktige oppgraderinger også. Taktrekket bla er grått, og har sluppet, så her blir det svart tak. Og siden det allerede er m5 sorte skinnstoler i den så blir disse byttet til dønn strøkne m5 stoler. Har ett håp om å klare å skaffe sort gulv også, men haster ikke. Har nok sikkert 100t foran meg med rustsveising.. 

Gleder meg til du finner den gamle annonsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Kult med Biturboprosjekt 👍 Rart at noen får seg til å la noe sånt forfalle og ruste i stykker 😳 Veldig bra at det blir restaurert og gitt nytt liv 😃 Skal du beholde den når fikset eller er fiks og selg ? 

Denne blir nok søndagsbilen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mener jeg gikk for lut og kaldt vann i Follo en periode. Fikk litt inntrykk av at den bare ble kjøpt fordi det var en B10. Så ble den bare kjørt i "filler" og parkert.

Godt å se den har kommet i gode hender! Legg ut så mye du har tid til, en må holde aktivitetsnivået oppe på alle områder her på siden :) 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, FredrikE24 skrev:

Denne mener jeg gikk for lut og kaldt vann i Follo en periode. Fikk litt inntrykk av at den bare ble kjøpt fordi det var en B10. Så ble den bare kjørt i "filler" og parkert.

Godt å se den har kommet i gode hender! Legg ut så mye du har tid til, en må holde aktivitetsnivået oppe på alle områder her på siden :) 

Den har nok gått for lut og kaldt vann ja. Er endel rundt omkring som tyder på dette. Fikk noen pm av en på face, der han hadde observert bilen i follo, overhodet ikke pent påpasset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Vmyrhaug skrev:

Den har nok gått for lut og kaldt vann ja. Er endel rundt omkring som tyder på dette. Fikk noen pm av en på face, der han hadde observert bilen i follo, overhodet ikke pent påpasset. 

Den sto som regel med vinduet nede, og ærmen i kærmen på den lokale benna/bensern/bensinstasjonen der de bilinteresserte/"rånerne" står i helgene hvertfall. Fint langt i fra, men langt i fra pen var mitt inntrykk etter en stund.
Jeg har troen på at dette skal gå bra tross alt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...