Gå til innhold

1974 BMW 2002 Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
3 timer siden, RF91 skrev:

Korleis er deleprisen kontra f. eks E30? Blir fort litt kroner når ein skal ha 150 forskjellige småting 😅

For å si det slik så er det for nesten 40 på bildet så kan du vurdere selv 😂

Stort sett alt er dyrere. Å det som er turbo spesifikt er det idiot priser på.

 

Ja stemmer det, står en lik på Classic

 

Endret av e30 tic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RF91 skrev:

Korleis er deleprisen kontra f. eks E30? Blir fort litt kroner når ein skal ha 150 forskjellige småting 😅

Generelt så kan man si at deleprisen på originaldeler til gammel BMW  kommer an på om det er NOS deler eller nyprodusert. Det virker som om BMW produserte veldig mye ekstra deler men akkurat til 02 så begynner nok NOS delene og forsvinne fra lager. Men jeg ser til min E23 så er det helt umulig og gjette deleprisen på forhånd, noe er veldig billig mens andre ting er latterlig dyrt. F.eks så betalte jeg omtrent det samme for en framskjerm som jeg måtte betale for noen pærer til gearindikatoren i instrumentpanelet. Over 3000 kroner for en liten printplate som det var loddet 7 pærer på er drøyt. Den skjermen jeg fikk var veldig støvete så den hadde nok ligget noen år på lager.

Men jeg er bare glad til at det er deler og få tak i. Sammenlignet med andre merker så er BMW veldig flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Pent 👍 Er det samme type limited slip-diff som feks e34-diffen ?

samme type som i at den er en lamell diff, men den er ikke like aggressiv tror jeg, samt det er en 168 diff så den er type veldig liten og søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, e30 tic skrev:

samme type som i at den er en lamell diff, men den er ikke like aggressiv tror jeg, samt det er en 168 diff så den er type veldig liten og søt

Ok, fint å ha en liten søt sperre sånn at det legges igjen dobbeltspor når du først skal vise deg fram litt etterhvert 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Ok, fint å ha en liten søt sperre sånn at det legges igjen dobbeltspor når du først skal vise deg fram litt etterhvert 😂👍

ja det florerer jo ikke av youtube filmer med 02 burnouts så det må vi få til ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...