Gå til innhold

Skiboks på bil med rar takvinkel (deriblant X4...)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Har faktisk sett på de, og de som ikke er laget i karbonfiber er ikke såååååå dyre såvidt jeg har fått med meg.

De burde bare fått opp nettbutikken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Takker. Tror det er den som blir seende best ut på en så buet takprofil. 

Den virker en del stivere enn Skiguarden jeg hadde - begge to er glassfiber, men denne er har to former som er sveiset sammen til én enhet - noe som naturlig nok blir noe stivere enn en vanlig. Den er litt mindre enn Skiguarden (ca 10-15cm kortere og noen cm smalere), men det passer bra på denne bilen. Når takboksen står helt bak ser jeg akkurat ikke i fronten på den når jeg sitter normalt i setet. Støymusikk har jeg opplevd en del plystring fra Wingbar, men nå er det kun litt susing (som det normalt sett er fra takbokser). Det hadde nok hjulpet på støy å ikke hatt takluke. Og til slutt: den ser faktisk litt stilig ut med sin buede profil :) kan komme til å glede meg til å få den på til vintersesongen. Blir spennende å se hvor mye en får plass til oppi der.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok absolutt den jeg også burde hatt, men så var det klaringen min med 1cm eller hva det enn var som blir litt knapp. :roll: Blir kanskje om jeg kommer over en brukt til en grei penge, men tror ikke jeg bryr meg nok til å kjøpe en ny. Er jo ikke sååå mye den blir brukt, da skiutstyret står på hytten uansett.

Når jeg kjøpte min skiboks monterte jeg ikke i de gummilistene, da ulte det noe helt ekstremt. Med de på plass ble det adskillig bedre, men hører den fra tid til annen fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å montere i de gummilistene vertfall, de er ikke montert nå. 

Jeg var heldig og fikk 30% rabatt da det var superlørdag hos Mekonomen så da ble det en spiselig pris :) hadde aldri kjøpt den til fullpris 😛

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Trollgammel tråd, men husker vi nevnte 56°-boksene i denne tråden.

På 1.4.2018 den 17.38, flobben skrev:

Eventuelt gå all-in med en boks her i fra. http://www.56nord.com/

mistenker nok at den koster mye mer en det smaker, men skikkelig kule bokser.

Ser ikke ut til at det ble så mye av hele det prosjektet, men det ligger en til salgs på Finn.no nå. 😲

www.finn.no/299985252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...