Gå til innhold

Nye 8 serien vist ved et uhell!


quandt1960
 Share

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, awt skrev:

 

Ja denne har jeg sett men ikke disse bildene, tror denne er helt ny, eller kanskje ikke? Har ikke sett den i hvitt før. 

Men ja, å ønske Chris Bangle tilbake er definisjonen på desperasjon, haha. Syns faktisk 8 serien er vellykket, tror den er bedre i virkeligheten enn bilder. Men den nye X7?? Herre i himmelen hva f har de tenkt på med de nyrene? De er jo så uten proporsjoner til resten av fronten at du lurer på om det er en spøk. Virker som om noen har gjort en tabbe i førproduksjonen men så var det for sent til å snu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Geir Anders skrev:

Husker når Chris Bangle sitt design ble lekket for mange år siden, var det værste folk hadde sett, nitrist! Pipa har vel en annen låt idag hos 85% av de. Ikke rettet mot Saltkjelen, ment på generelt grunnlag.

Syns faktisk ikke E60 er noe pen, E61 er bedre men E60, tror ikke den blir en klassiker som E39 feks. Interiøret er hesslig og ulogisk som f. Skal ikke nevne E65 preface engang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inhabil, men jeg synes E60 er pen. Både med og uten M-sport. Har likt den fra dag 1.  E87 synes jeg er knalltøff i dag, men kunne styre meg da den kom. E85 har alltid vært knalltøff. E65 og E90 preface synes jeg aldri kom seg helt ovenpå, men i sum synes jeg det kom vel så mye bra som dårlig fra Chris Bangle.

 

Nye 8-serien må jeg se mer offisielle bilder av før jeg gjør opp en mening, men er ikke overbevist ut fra det jeg har sett til nå. X7 ser grusom ut. Fronten ser ut som den er full av deler som ikke passer. Mye verre enn E65 noensinne har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye 8 serie blir nok en bil noen vil elske og noen vil hate. Det jeg irriterer meg mest over er formen på bilen bak. Kan ikke fatte hvorfor BMW har lagd en sånn rar over sized rompe på steroider med eksos rør hentet ut fra 7 serien. 

Og nye X7 virker faktisk ganske bra helt til man kommer til nyrene. Der har BMW virkelig gått all in for at det skal se massivt og stort ut fordi det er største SUven til BMW de noensinne har lagd. Og det er greit nok Det,men nyrene harmonerer ikke med resten av fronten. 

Men vi får se,kan jo hende det blir bra og vi blir vant til det. Men skal jeg ha X7,så blir den sort med sort grill.Kun for å dempe den store grise nesen😂

Endret av bmw cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vil vente til de kommer offisielle bilder av 8 serien før jeg trekker noen konklusjon. Til nå har bildene som har vært "lekket", hatt en for  dårlige kvalitet. Ellers er jeg enig i at fronten på X7 i mine øyne er alt for vulgær for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er delte meninger om Chris Bangle kan jeg forstå, men én ting skal han i hvert fall ha - han var forut for sin tid. Hvem skulle tro at E6x er en modell fra tidlig 2000-tallet? Bilen er stilren, gjennomtenk og bærer preg av god teknisk design. Kan man si det om majoriteten av dagens modeller? Vel, det er nok et høyst subjektivt emne, men det er ikke til å stikke under en stol at modellene fra Bangles og Habibs periode holder seg mer moderne enn mange av dagens modeller. Personlig tror jeg E60/E61, E63/E64 og E65/E66 i riktige utgaver kommer til å stå seg ut som 2000-tallets mest ettertraktede modeller med tiden.

Personlig synes jeg de lekkede bildene av 8-serien var nitriste, men jeg er absolutt åpen for at feil linsebruk, spionbilder og slikt ting forverrer inntrykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at den nye 8-serien blir temmelig gjennomført og at designet blir så elegant som BMW på nåværende tidspunkt klarer å få til innenfor rammene av dagens designlinje. Markedet for store GT'er er relativt konservativt så jeg forventer ingen revolusjon når det gjelder designet.

Vedr. Chris Bangle så var hans tanker og streker helt nødvendige for at BMW skulle komme videre designmessig på slutten av 90-tallet. Når dette er nevnt var ikke E65 en stor suksess da den ble lansert og det fikk han mye pepper for (i mindre grad for E60). Den temmelig tidlige E65 faceliften ble imidlertid godt mottatt og solgte bra.

Les evt. mer om Chris Bangle og bl.a E65 her ... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de bildene der er tatt med litt ugunstige vinkler på kameraet, hvis ikke så blir 8-serien en snål bil sett bakfra. Interiøret likte jeg dog, endelig er skjermen nede i dashbordet igjen det den hører hjemme. 

Jeg venter til bilen er lansert med å kommen med noen dom. Slike lekkasjebilder kan avvike en del ifra ferdig produkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg håper de bildene der er tatt med litt ugunstige vinkler på kameraet, hvis ikke så blir 8-serien en snål bil sett bakfra. Interiøret likte jeg dog, endelig er skjermen nede i dashbordet igjen det den hører hjemme. 

Jeg venter til bilen er lansert med å kommen med noen dom. Slike lekkasjebilder kan avvike en del ifra ferdig produkt

Video og bilder fra banekjøringa som BMW publiserte hinter om at disse bildene som ble "lekt" ikke stemmer med virkeligheta, slik jeg har sagt fra dag 1. 

Om det er det vi alle forventet av en 8 serie gjenoppstått er en annen sak. Som vanlig kjører BMW en konservativ linje etter prototypen.. Håper de ikke også gjør det med nye Z4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på f.eks. dette bildet av kamuflert bil:

bmw-8-series-coupe-spy-photos-03.jpg

...så synes jeg det er noe muffens med de "lekkede" bildene. Den kamuflerte bilen ser ut til å ha en relativt klassisk GT-profil uten de store krumspringene. Kompakt, muskuløs, brede "hofter". Akkurat slik det skal være. Ser rett og slett ut som en helt annen bil. Kan kamuflasje skjule så mye? Har ikke gitt denne bilen opp helt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...