Sirnes Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Min bil er utstyrt med det såkalte " 8TG Anti-theft System " Jeg har sett at mange BMW er lager en slags fancy "beep" lyd når man låser og låser opp bilen for å indikere at bilen er låst eller åpen. Har lest litt rundt at noen mener dette kan fås om du har utstyret 8TG Anti-theft System som jeg har på min, selv om bilen ikke er utstyrt med "Alarm". Noen som har vært borti dette? evnt om det kan kodes med Carly? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M-ini95 Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 Du sier ingenting om hvilken bil det gjelder, men gjetter på at det er E9x? Isåfall fant jeg dette på carly siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirnes Posted February 18, 2018 Author Share Posted February 18, 2018 Ja, dette gjelder en e92 LCI, desverre har jeg ikke Idrive på bilen... så det må sikkert kodes på carly? Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirnes Posted February 18, 2018 Author Share Posted February 18, 2018 Er også kun Anti thief system, og ikke anti thef alarm system... så vil tro det ikke går på " min "bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts