Gå til innhold

Prosjekt F82 M4


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

On 29.6.2018 at 19.13, lagunilla skrev:

Jeg har fått veldig bra pris på ny bil på jobb. En 2018 M3 i fargen British Racing Green.

Jeg har (nesten) en kjøper på bilen, så om bilen blir solgt er planen en M3, men veldig usikker på fargen. Hva syns dere?

 

939FC670-019C-4202-9990-F1422B30071F.thumb.jpeg.56a9c9c5eebe696a35e5fe52b691c48c.jpeg

 

 

Hadde ikke tenkt lengre enn ett sekund hadde jeg hatt muligheter til å slå kloa i denne. M3 går for meg en høy gang over M4 på alt. Pluss at den er BRG er jo bare til å bli våt i øynene :wub:

M3en er i mine øyne svulstig, barsk og lekker, mens M4en virker stor, tung og har smårare proporsjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Walkabout skrev:

Det var litt morsomt, for her er vi nøyaktig 100% uenig - bare å bytte om på M3 og M4 her så passer beskrivelsen :P 

Det er jo akkurat slikt som skaper mangfoldet på veiene. At noen faktisk ikke bare liker sølv og svarte Toyotas :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ein kompis av meg har mast i ei evigheit om Nardo Grey og kor fantastisk kul den er, mens eg sjølv syns det ser ut som lakkeraren gløymte å ha farge på bilen etter grunning :P Når det er sagt so skal det absolutt seiast at fargen her, Nardo eller ei, var vanvittig tøff på M4'en 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine bilder av bil og omgivelser, jeg synes fargen ble veldig tøff. Den er selvsagt mindre iøynefallende enn den opprinnelige fargen på bilen (hvertfall for de som ikke er spesielt interessert og går rundt og kan alle bmw-fargene), men skulle jeg valgt farge selv tror jeg kanskje jeg ville valgt nardo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...