Gå til innhold

Min 4-serie F32 | Vinterhjul side 5


 Share

Anbefalte innlegg

På 8.8.2020 den 22.55, papertiger skrev:

Stadig svært fin denne bilen! Digger Coral Red interiøret, skulle gjerne hatt det i vår. 
 

Felger, har du planer der?

Veldig fin farge på interiør

Er veldig usikker enda. Får ta dette når bilen er blitt senket da det er litt lettere å visualisere ting da

På 8.8.2020 den 23.08, Daniel. skrev:

Ser bra ut så langt :) Ikke så stor fan av alcantara på interiørlisten i dashbordet men..

Leppe, felger og senk hadde vært nice nå :) Men kanskje like greit å vente til etter vinter ja.

Hver sin smak :-D

Like greit å vente da det fort kan bli ubrukelig på vinterstig med lav bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anders B skrev:

Veldig fin farge på interiør

Er veldig usikker enda. Får ta dette når bilen er blitt senket da det er litt lettere å visualisere ting da

Hver sin smak :-D

Like greit å vente da det fort kan bli ubrukelig på vinterstig med lav bil...

Lav bil går fint det om vinteren😅B2DEF42A-E840-4937-9711-B5C33891C5CE.png.17dfa8faf299519717a4c46374642d22.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Anders B changed the title to F32 428i | Nye bilder side 3
16 timer siden, papertiger skrev:

Disse LED-lyktene har en av de fineste lyssignaturene BMW har laget etter min mening 😍 både med parklys og med hovedlys-modus. Snasen bil! Misunner deg interiøret

Tusen takk! Håper det blir bra nå jeg får lagt litt personlig preg utvendig også, gjort litt inni for å få den som jeg vil👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fått gjort småting i en periode som er litt kje...

2 lag med coating lagt på alle karbon deler, dette er da diffuser, speilkåper, spoiler og sideskjørt extensions.

Skjermbilde.thumb.PNG.4a58993879e84d54b28167fad263dc3d.PNG

 

Har også fått ratt, alcantara med msport farget søm pluss rød top stripe for å matche fargen inni bilen.

Dette er ratt med varme så jeg beholder denne fuksjonen.

1723019405_Skjermbilde2.thumb.PNG.80fe56557a1b070108e41d4fa630d4ee.PNG

Har også bestilt coilovers, gikk for KW v3 denne gangen, hatt v1 og gleder meg til å se hvor mye man kan justere mtp compression og rebound.

Delene vil bli montert til våren da det har seg slik at jeg ikke har lov til å kjøre selv på en liten stund til😅

 

Står igjen en par ting som må på plass:

Eksos

Lakkere front fanger og panser, en del steinsprut og skal fjerne hull i fangeren etter skiltramme

Soting av vinduer

Hjul

 

Blir spennende😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Geir Anders skrev:

Fet bil! Ser ut som du har orden på planene!

Skal du legge solfilm selv? Hvis ja så har jeg tips til deg.. jobber med alt av folie til bil, inkl solfilm ;)

Fører kun premiummerker.

Tusen takk! Prøver å ha mål og planer for videre fremgang.

 

Har prøvd å legge ferdigkuttet film selv midlertidig for å visualisere, men dette ble på ingen måte bra.

Men om du har tips til film jeg kan ha på front og bak lykter som ikke er alt for mørk, som også er fin å legg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.12.2020 den 15.49, Anders B skrev:

Tusen takk! Prøver å ha mål og planer for videre fremgang.

 

Har prøvd å legge ferdigkuttet film selv midlertidig for å visualisere, men dette ble på ingen måte bra.

Men om du har tips til film jeg kan ha på front og bak lykter som ikke er alt for mørk, som også er fin å legg?

 

Ferdigkuttet film er sjeldent bra. kjøper du fra EVOfilm i tillegg, er det bare søppel. En slags PVC film. Og ett tips til, ferdigkuttet film funker dårlig til bakruter.

Lyktefilm er litt nytt for meg, men har noe som heter Hexis Blacklight. Kommer til å havne på sluttbrukersiden våres snart sammen med solfilm. Den er litt mørk, men aner ikke hvordan den er å legge. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Geir Anders skrev:

Ferdigkuttet film er sjeldent bra. kjøper du fra EVOfilm i tillegg, er det bare søppel. En slags PVC film. Og ett tips til, ferdigkuttet film funker dårlig til bakruter.

Lyktefilm er litt nytt for meg, men har noe som heter Hexis Blacklight. Kommer til å havne på sluttbrukersiden våres snart sammen med solfilm. Den er litt mørk, men aner ikke hvordan den er å legge. 

 

Prøvde EVOfilm, trakk seg inn når den sto i sola og var ikke det beste... Men veldig fin for å se, så nå vet jeg ca hvilke toningsgrad jeg skal ha på rutene. 

Den første som ble vist i videoen var en grei toningsgrad på lykter i mine øyne. Den andre ble for mørk og vil skape problemer tror jeg...

Gjerne send meg link på privat melding her eller på instagram, gjerne også med en update på når dette vil være tilgjengelig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anders B skrev:

Prøvde EVOfilm, trakk seg inn når den sto i sola og var ikke det beste... Men veldig fin for å se, så nå vet jeg ca hvilke toningsgrad jeg skal ha på rutene. 

Den første som ble vist i videoen var en grei toningsgrad på lykter i mine øyne. Den andre ble for mørk og vil skape problemer tror jeg...

Gjerne send meg link på privat melding her eller på instagram, gjerne også med en update på når dette vil være tilgjengelig :D 

Det er dessverre sånn med billigfilmer. En ordentlig solfilm er laget av Polyester.

Ja, den lyse er Hexis sin. Trolig er nok den også ulovlig i Norge pga sotingen. Det er egentlig en PPF film, som skal beskytte glasset mot riper/steinsprut osv. Du så sikkert at den er selvreparerendes også i varmt vann/sollys.

Solfilm til privatmarkedet har vi akkurat begynt med, det kommer helfoliering og mye annet snart. Jobber egentlig kun mot firmaer :) Sender en melding så kan du se. Kan være vi har en kunde i nærheten av deg også.. du bare sier at du vil ha sånn og sånn, så kjøper de av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

 

Da kan jeg si meg ferdig inni bilen. Legger ved bilder av hvordan det ble. Har enda noen små ting igjen som nytt deksel på girvelger med logo. Men så og si ferdig.

Ratt.thumb.PNG.ca3776b74f98edcef940a4f9535fe1cd.PNG

2104714347_Interir.thumb.PNG.c83899558ed07ff3f338402b4a27dd9b.PNG

Ble veldig bra og alcantara rattet har en skikkelig god følelse.

 

Fikk seg en liten svampvask her om dagen, føltes godt å få bort all møkka.

1654504941_VaskF32.thumb.PNG.9a5bdfb5745145f73a6c4d661a0cf87b.PNG

 

 

Også fått tak i deksler over front lykter, sot og gul som kan tas lett av hvis det trengs.

 

 

 

Endret av Anders B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Anders B changed the title to Min 4-serie F32 | Vinterhjul side 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...