Mons1 85 Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Noen ganger hender det at man klikker 2 ganger på Post nytt innlegg. Så viser det seg at det blir postet dobbelt opp. Jeg finner ingen måte å slette et innlegg man selv har postet. Er ikke det mulig? Ronny Link to post Share on other sites
Saltkjelen 6589 Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 Det er ikke mulig for vanlige brukere å fjerne sine egne innlegg, da man opplevde at man slettet innlegg midt i diskusjoner, kjøpssammenhenger og tilsvarende. Ønsker man et innlegg fjernet, er det bare å rapportere innlegget, så sletter vi det så fort en av oss er tilgjengelige. : ) Link to post Share on other sites
Otis 2511 Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet? For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min. Link to post Share on other sites
Marius2002 4423 Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 3 timer siden, Otis skrev: Det fantes en tråd i teknisk, ang hjullager på e90 kontra e46. Er den slettet? For jeg har fått varsel om aktivitet i tråden, men får beskjed om at jeg har tilgang til å vise den, når jeg trykker på notifikasjonen min. Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅 Link to post Share on other sites
Otis 2511 Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Ser slik ut, den skle litt ut for å si det slik 😅 Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da? Link to post Share on other sites
Marius2002 4423 Posted March 18, 2020 Share Posted March 18, 2020 27 minutter siden, Otis skrev: Huff da. Nå har ikke jeg fått meg med at dette har skjedd så ofte, men er det ikke bedre å bare låse tråden istedenfor å slette da? Er enig der. Det kan også være i forbindelse med oppdateringen som nettopp har vært 🤷🏼♂️ Link to post Share on other sites
Recommended Posts