Chris A

Min BMW 530 da XDrive M-Sport F11 # Titansølv metallic Shadowline # Vårpuss og M434 s. 15

Recommended Posts

Sjeldent blank sølvfarget bil! Kan være vanskelig å få sølv metallic til å få den såkalte wet looken, men du fikk det virkelig til. Liker virkelig godt den bilen din :) 

og: sølvfarget F11 er bare helt riktig. Mange biler blir veldig anonyme i sølv, men dette er bare svært stilrent, og er helt i tråd med hvordan jeg ville hatt en F11.

Edited by papertiger

På 11.4.2019 den 22.51, papertiger skrev:

Sjeldent blank sølvfarget bil! Kan være vanskelig å få sølv metallic til å få den såkalte wet looken, men du fikk det virkelig til. Liker virkelig godt den bilen din :) 

og: sølvfarget F11 er bare helt riktig. Mange biler blir veldig anonyme i sølv, men dette er bare svært stilrent, og er helt i tråd med hvordan jeg ville hatt en F11.

Tusen takk @papertiger. Det var godt du poengterte, ikke lett å få frem glans / wet look på denne fargen. Sølv kan fort bli litt kjedelig, men det er en flott farve Når man får frem glans. 

Kjekt å høre at du liker den😊

God påske @papertiger

Edited by Chris A

Veldig kjekke disse Clubmanene - såg på en Cooper S All4 JCW hos Mini Stavanger når jeg var innom på service med den lille røde - kul liten kompakt stasjonsvogn, spesielt med de dørene bak :) 

Bra stykke arbeid lagt ned her - takk og god påske til deg også :)

9 timer siden, papertiger skrev:

Veldig kjekke disse Clubmanene - såg på en Cooper S All4 JCW hos Mini Stavanger når jeg var innom på service med den lille røde - kul liten kompakt stasjonsvogn, spesielt med de dørene bak :) 

Bra stykke arbeid lagt ned her - takk og god påske til deg også :)

Takk for det @papertiger ! 

Det mye jobb med polering. Men du verden hvor kjekt det er etterpå. Veldig artig å se resultatet etter så mange timer med arbeid. Lett å få frem glans på bilder. Men jeg kan garantere at bilene er meget blanke og ripefrie live.:) 

Kjempebiler gode og billige å bruke. Overraskende god plass i dem! Kunne godt verdt litt mindre støy i kupeen. Fint med sommerdekk, men man hører godt vinterdekkene mot grov asfalt. 

Når er det avgårde å skifte EGR kjøler på F11. 

God påske! 

Edited by Chris A