Gå til innhold

M


 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil, jakter slik selv også til høsten kommer for å bytte ut min F31 :)

Kan jeg spørre hva det kom på ferdig registrert? Send gjerne på PM om du ikke vil legge ut :)

Har du interiør bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, danskiii skrev:

Nydelig bil, jakter slik selv også til høsten kommer for å bytte ut min F31 :)

Kan jeg spørre hva det kom på ferdig registrert? Send gjerne på PM om du ikke vil legge ut :)

Har du interiør bilder?

Glemt helt interiørbilder, det kommer :)  sender dem pm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff vogn :D BBS felgene så veldig bra ut på E91 faktisk.

Veldig riktig motor også, er veldig nysgjerrig på hvordan de er i både E9x og E6x. 272hk bør jo sparke litt ifra. :P Tror jeg måtte hatt noe sånt om jeg skal vekk fra diesel igjen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Kjempe flott bil, med helt riktig motor 😀 Uvanlig å importere fra Sveits, men slike modeller som dette vokser ikke akkurat på trær. 

Tror jeg må ha meg bensin sekser igjen 😉

Tusen takk :) Utvalget er jo ikke akkurat enorm med bensin, men såå verdt det når man finner "riktig" :-D Så klart ble noe mer styr ble det jo med bil fra Sveits vs Tyskland/Sverige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E9* er kroneksempelet på en fin model ødelagt av tidsriktig motorisering i form av små effektive diesel. Rett motor til E9* er vanskelig å kommer over og naturlig nok, er disse priset deretter. Trøsten får være at disse vil holde seg bra i pris også. Interiørbilder tas imot med takk. Nyt bilen og ta godt vare på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Her vil jeg anbefale sort N-merke på skiltet (for eksempel norgesmerket.no) og sorte sideblinklys for å komplettere shadow line :) Uvant å se E91 uten takrails - kunne kanskje vært fint med LCI takrails på denne? Ellers er jeg veldig fan av den "nye" typen grill med doble riller kontra standard Performance. Så veldig velholdt ut denne.

Sideblinklys: https://www.ebay.com/itm/BMW-1-E81-82-87-88-3-E90-91-92-93-X1-E84-Alpina-SMOKED-Side-Indicators-Repeaters-/322189995902?hash=item4b04052f7e

Grill: https://www.ebay.com/itm/Gloss-Black-Double-slat-Car-Front-Grille-for-BMW-E90-09-11/112161368657?hash=item1a1d56aa51:g:GqwAAOSw3z5ZzgB1&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...