Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, ahj skrev:

Dette ble lekkert! :D 

Takk! :D Ble selv meget fornøyd med fargekomboen!

 

Dog, skal jeg være ærlig å si at jeg må finne på noe ang. det orange på felgene. Lakken jeg brukte på disse ble ikke solid nok. 😥 At verktøyet skulle ripe opp i sporene ante meg, men at de ikke skulle tåle mer ved hardere berøring gjør at jeg er spent på hvor lenge de holder seg fine og orange..

Jeg vurdere å kjøpe nye stålskrue i sort og et nytt spann med foliatec fargen jeg brukte på calipperne. Denne holder seg meget pen og virker slitesterk på calipperne. 🤔 Alternativt må jeg kjøpe nye skurer i korrekt farge, men har til gode å finne orange skruer i M7/M8 24mm. Derfor jeg endte opp med å lakke de originale titanium skruene. For å unngå lakkering må jeg velge annen farge og da må jeg bytte ut hele min orange tråd føler jeg.

Tidsperspektivet ble en del skrumpet inn da sentrene ikke kunne lakkes før 16. mai og jeg måtte ha nye dekk bak på bilen før jeg skal levere den på coating nå til helgen. Men for å se disse "skadene" på skruene må man helt innpå. Jeg er fornøyd så langt, får rette opp dette ved anledning i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Magnus. skrev:

Ble bra det, endel senk å litt justering med spacer så er du der :D

Takk! 😁

Heh...ja ser det trengs. Skal ned bak, men foran er jeg i tvil på om jeg vil lavere. Begynner å bli veldig ubrukelig lav nå 😂

Skulle hatt luft 💁🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Spenstig med oransje detaljer da :P Men syns de så en smule små ut. Skulle kanskje gått litt opp i dekkprofil?

Veldig glad i min orange tråd så prøver å gjøre det meste før jeg må bytte den ut :P 

Ja tenkt tanken selv, men dekk blir liksom ikke verdt noe så fort de er på bruktmarkedet. Så kommer nok til å bruke opp dekka først før jeg setter på høyere profil. 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Designer skrev:

Veldig glad i min orange tråd så prøver å gjøre det meste før jeg må bytte den ut :P 

Ja tenkt tanken selv, men dekk blir liksom ikke verdt noe så fort de er på bruktmarkedet. Så kommer nok til å bruke opp dekka først før jeg setter på høyere profil. 😅

Nei har ikke akkurat fått inntrykk av at dekk er lett å selge brukt (uansett om det er snakk om kort tid/distanse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Daniel. skrev:

Nei har ikke akkurat fått inntrykk av at dekk er lett å selge brukt (uansett om det er snakk om kort tid/distanse).

Er ikke verdt en dritt med engang det kommer ut av fabrikk/butikk... 😕

Rart det der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Designer skrev:

Veldig glad i min orange tråd så prøver å gjøre det meste før jeg må bytte den ut :P 

Ja tenkt tanken selv, men dekk blir liksom ikke verdt noe så fort de er på bruktmarkedet. Så kommer nok til å bruke opp dekka først før jeg setter på høyere profil. 😅

 

Bare å legge noe 11 det så blir det fort ny gummi 🤣

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kristian.s skrev:

Hvilken clutch kjører du med :-)? 

Original foreløpig, funker fint enda og ser ikke ut til at jeg må bytte den i nær framtid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kristian.s skrev:

Okei, har selv mhd stage 2+ på min og org clutchen er begynt å slure litt (93 000km) så blir vell en steg 2 clutch snart :-) 

veldig fin bil du har forresten 👍

Åja, min er foreløpig kun på 49.500km så har litt igjen dit. :) 

Takk :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...