Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

Først av alt, UTROLIG pen farge du har på bilen! Nesten så jeg skal spare opp til å hellakkere E63'n min i den fargen nå 😍

Poleringen ga stor forskjell og fikk frem blåfargen mye bedre. Er imponert om det er første gang med maskin! 

Hva er neste på listen som skal gjøres? 😄

Endret av Carlsius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Carlsius skrev:

Først av alt, UTROLIG pen farge du har på bilen! Nesten så jeg skal spare opp til å hellakkere E63'n min i den fargen nå 😍

Poleringen ga stor forskjell og fikk frem blåfargen mye bedre. Er imponert om det er første gang med maskin! 

Hva er neste på listen som skal gjøres? 😄

Ja fargen er jeg glad jeg reiste helt til Sveits for å sikre! 😄 Det hadde vært rått med 6er i Montego. 😍

Mye mer dybde og liv nå ja så meget fornøyd, ja er absolutt første gang med maskin. 😊

 

Kan nevne at kanskje taktrekk blir byttet i morgen. Hvertfall så kommer KW setter på og rutene blir sotet lørdag. 😎

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, sveigis skrev:

Bilen er perfekt og ble enda bedre når du polerte den .

Hvordan synes du den blå paden var?

Når jeg brukte den på den ene bilen ,synes jeg den støvde noe sykt :)

Takk for det! :) 

Ja den støva endel faktisk, merka stor forskjell når jeg begynte med finsteget og den hvite puta. Maskinen føltes mye lettere å jobbe med da. Tok en vask før jeg la på voks, for det lå alt for mye poleringsstøv til at jeg kunne legge voks rett etter finsteget. Og mesteparten av det støvet kom fra den blå, utenom det følte jeg det gikk greit. :)  

Var som nevnt første gang med maskin, og den blå/blå komboen var den første komboen jeg kjørte. Må bygge meg noen flere erfaringer før jeg kan uttale meg noe særlig. :) 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.5.2018 at 7.34, sveigis skrev:

Hvordan synes du den blå paden var?

Når jeg brukte den på den ene bilen ,synes jeg den støvde noe sykt :)

Siden paden er grov og ganske hard følger den konturene på panelene dårlig, da blir det dårlig kontakt med karroseri og middel kastes ut overalt og støver fælt. Har slitt mye med det selv, da med Scholl S3, har gått over til S2 nå og den støver mye mindre, selvom S2 er grovere. Prøv en annen polish Jan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Ser veldig bra ut, mangler kun M sport nå. Stilt til godkjent høyde regner jeg mer?

Tenkt på hvordan du skal feste skiltet foran? 

Jeg hadde utvilsomt valgt magneter. 

Stilte den til en høyde og lar coiloversene for å sette seg, og tar en justering i slutten av uka før treffet. 😊 Gleder meg veldig til M-sport ja 😅

Magneter ligger klare 😎👌🏼

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, ahj skrev:

Det ble veldig bra! Utrolig hvor mye et taktrekk gjør med en bil :D 

Ja! Absolutt hater lyst taktrekk! :P 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gorg skrev:

Lyst taktrekk har ikke noe i en bil å gjøre :) 

Synd det skal være ekstra utstyr å velge svart/antrasitt taktrekk. Burde vært standard, også kan de som absolutt vil ha lyst heller velge det som ekstrautstyr om de ønsker det. :P 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...