Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Orjan skrev:

De delenummerne er til E92 LCI - er vel forskjellige fangere på dem?

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=51748050583

Kun E92 335iS (som kom kun som LCI) kom med disse luftkanalene hvor tåkelysene var fjernet såvidt meg bekjent. Kjører med samme selv :) 

E92_Tollefsen_Bud2018_004w.jpg

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble enda en endring i felgvalget :P Endte opp i går kveld med å kjøpe et sett BBS RSII som @turbojugen hadde. 

Disse skal freshes opp, ikke helt sikker på komboen enda men har noen tanker som jeg skal prøve å få illustrert via litt photoshop. Gleder meg hvertfall til jeg får de hjem! :D 

 

241_1583192148.thumb.jpg.a65a457cbbee5578691ccaeeeeca89f6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er dvalen over! 

Fredag ettermiddag luftet jeg bilen for første gang siden fjor høst, utrolig digg! Og ufattelig kvek ift. daily'n.. :P 
Utrolig godt å sitte bak rattet på denne igjen :D 

Med årets første tur kommer også årets første vask. 

IMG_7066.thumb.jpg.4e568e03c6c91e9b8b8b03d560587908.jpg

 

Må også legge ved bilder av daily'n nemlig sjarmtrollet av en pickup - Datsun 720! :D 

IMG_7079.thumb.jpg.4a953fca2704b343c3af87ca966c09d0.jpg

IMG_7086.thumb.jpg.3f9cf4a64bfd0789c5f1bc151404b633.jpg

Denne EU-Godkjente jeg nylig. Hentet den i øvre del av dalen (Hallingdal), stått rolig siden 2012/13, startet med engang! 2.2 sugediesel med hele 70 raske hestekrefter. Alt måtte bare spøres opp av bremser, og kun bytte et par kuler og foringer. Og sveiste ene gulvplaten, men forholdsvis enkel fix av en bil som har stått endel år.

Selve karosseriet er fullt av bulker og rustflekker men ramma er solid! Denne vil bli senket, få JDM pop-on breddere, JDM forskjerm speil og noen tøffe 15x10 felger! :D Vurderer også en kraftigere motor og annen kasse, 4trinns er litt døvt når man legger det i 50km/t og derifra å opp så har man ingen flere gir :P 

Patrol LD28t og OM606 fra merc har slått tanken, men de blir nok for lange i motorrom, så tenker heller mot femmer. Da har man fortsatt fin lyd og god effekt. Så OM602 fra W201 eller w124 er den som frister mest akkurat nå, men det blir et senere prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel.B skrev:

Deilig å ta ut bilen nå tenker jeg. 😁 Digger bruksbilen!

Blir det noen treff på deg i sommer? 😎

Ekstremt digg :D 

Ja skal hvertfall på GS-treffet i bud. Vurderer TBG-Stance sitt vårtreff, BMWCCN vårtreff på Bjerke og ellers blir nok resten tatt litt som det kommer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...