Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Hadde magneter en stund jeg også. Men sleit med å finne en god nok lim til å feste de til skiltet. Noen anbefalinger?

Har følgt med her en stund, utrolig fin bil!

Montasjelim slår alt. Superlim og liknende er bare tull. Jeg personlig festet mine magneter med Essve Tack som holder flere 100 kilo per kvm

Ellers så har Bostik ett lim som tørker på 15 min. Brukt dette med stort hell i jobb der tiden er knapp. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Eystein Ose skrev:

Hadde magneter en stund jeg også. Men sleit med å finne en god nok lim til å feste de til skiltet. Noen anbefalinger?

Har følgt med her en stund, utrolig fin bil!

3M dobbelsidig tape som han nevner her burde gjøre jobben :)

 

Endret av BMWlog
Edit: Så ikke nye innlegg da de var på neste side :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, OddM/// skrev:

Hvordan monterte du endestussene?😮 Bare clamp-on?

Right out of the box så har de stussene 3 justeringsskruer til å få «vridd» stussene riktig til. Men på 335n så bøyer enderørene til pottene seg tidlig, og da fikk man ikke endestussen langt nok inn. 

Så dette løste vi med å kappe av litt av stussene slik at jeg fikk de langt nok inn til at det så pent ut. Deretter punktsveiset vi de fast. 😄

Vet at for eks. Burger Motorsport, selger bolt-on på org stusser. :) 

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.8.2018 at 9.36, Designer skrev:

Right out of the box så har de stussene 3 justeringsskruer til å få «vridd» stussene riktig til. Men på 335n så bøyer enderørene til pottene seg tidlig, og da fikk man ikke endestussen langt nok inn. 

Så dette løste vi med å kappe av litt av stussene slik at jeg fikk de langt nok inn til at det så pent ut. Deretter punktsveiset vi de fast. 😄

Vet at for eks. Burger Motorsport, selger bolt-on på org stusser. :) 

Allright! Måtte du kappe noe i de originale stussene, eller står de fremedeles urørte inni biltema stussene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, OddM/// skrev:

Allright! Måtte du kappe noe i de originale stussene, eller står de fremedeles urørte inni biltema stussene?

Kappet av de originale ja, glemte å nevne det. Så de org. pyntestussen er totalt fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Designer skrev:

Solgte B5’n på 15min og leverte den i dag. Nå er jeg på vei hjem med nye brukisen! E46 328i 👍 Litt fiks så er den god som gull.💪

F56F108B-2C1F-418B-B9A1-A3272FB16BA2.thumb.jpeg.346712f361b795b4179acd58965205e4.jpeg

5C87C01C-5E8A-4C93-A768-31D1E244A61D.thumb.jpeg.ea5706b6bed8a706d26690ca88d147f5.jpeg

Tøft, den der kikka jeg og på istad haha :P

Ålreit brukis det der! :)

Endret av osteper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...