Gå til innhold

Bmw E63 645ci - [SOLGT]


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge en 2014 (reg seint 2013) LCI F11🙂 Greit med utstyr, carbonsvart, shadowline høyglans lister og rails. Hifi, hel-el hengerfeste, adaptiv xenon med skyggelegging av bilen foran osv. Xdrive 184 HK.
 

Tenkte meg 289.000 inkl reg.

8122AC30-F55D-4862-B4E0-F6B31436459A.jpeg

Endret av Jonas_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 @Walkabout - Tusen takk for utfyllende og betryggende svar! Er akkurat som du sier at det er de ''ruinerende'' kostnadene man gjerne vil ha et lite sikkerhets nett for, hvis man er så uheldig at de skulle oppstå. Det er etter det jeg har forstått akkurat de tre du nevner som er en svakhet på 520d:

  • Registerkjede
  • Høytrykkspumpe
  • Turbo

Absolutt fine de f11/f10 du har sendt, men det blir over mitt budsjett denne gangen. Jeg vil begrense meg til å se i bunn av f10/f11 markedet som da blir under 200.000kr. Dermed må det bli en 520d, håper bare å ikke få en med så lang KMstand.

 

@papertiger - Jeg skal som sagt inn i bunn av markedet på f10/f11 så hvis det skal bli F serien må jeg nok nøyes med rekkefire og prelci. 
Men det er rekke4 som skremmer meg mest, og derfor jeg vurderer om jeg heller skal ned på den trofaste rekke6 i E61 :-k

 

@Jonas_S - Flott F11 du har, men det blir dessverre utenfor mitt budsjett 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars89 skrev:

Det er absolutt riktig og vil foretrekke 523i, men de er litt sjeldne og hvis de er innenfor budsjett så er som regel utstyrslisten tynn.

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jeg hadde utvilsomt kjøpt denne. Denne er svært godt utstyrt og har ny motor med nytt registerkjede.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177398472&fbclid=IwAR3gvQqSlsmhhcaoqNiHU9ynwxEjAa5-gJ28ox_4voIif5qGyq03xoq-ip0

Det er et godt tips, og har kikket på denne XX antall ganger, men kilometerstanden skremmer meg litt med tanke på gjensalg. 
Men skjermene i baksetet synes jeg virkelig er tøft å ha på utstyrslisten og det er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å ettermontert om jeg ikke får kjøpt en bil med det. (Gitt at man får de på brukt markedet)

57 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Vurdert en E65 eller F01 ? Får jo svært mye bil for pengene der og ofte fint utstyrte eksemplar med «riktig» motor også 😊

E65 er utelukket på grunn av at den har et utseende jeg ikke er så fan av, mens E66 er aktuell men finner ingen som vekker interesse på finn.no
Vil heller ha F01 enn F11 men ser de blir også utenfor mitt budsjett 😕  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Carlsius Jeg tenker kilometerstanden på den linkede 520en er av mindre betydning ettersom bilen nå er blitt så billig. La oss si du får igjen 100.000kr for bilen om to år (tror du får noe mer), så har i mine øyne bilen likevel vært billig. Fordelen her er som sagt motor og registerkjedebytte. Du kan helt sikkert få prutet bilen ned 15-20.000kr også, og da har det virkelig blitt mye bil for pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
12 timer siden, laffe skrev:

Blir spennende å høre om det er registerhavari eller ødelagt dieselpumpe som er årsaken til at den står på henger. Kanskje begge deler? 😅

Heldigvis ingen av delene, her er det kun latskap som gjør at den ble fraktet av ATS fra Stavanger til Drammen :D

12 timer siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer og velkommen tilbake med riktig bil! :D

Takk for det, utrolig deilig å være tilbake til BMW igjen. Men har mye å sette meg inn i, da jeg ikke har fokusert så mye på f10/f11 før 😅 Så får nok sitte noen timer på bimmers å gå igjennom noen f10/f11 tråder her for å få litt inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...