Gå til innhold

M Performance Kit til F11 520d 2015-modell


F11_2015
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Nytt medlem her som nettopp har kjøpt en 520d Touring 2015-modell med 163hk. 

Jeg vurderer å kjøpe BMW Performance Kit fra Bilia eller Bavaria (bor i Oslo) og lurte på om noen har erfaring med dette og vil anbefale det?

Forstår at det øker HK til 200 og gir litt bedre dreiemoment. 

S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis ikke enda mer? Har hørt over 20 000 kr. 24 000 kr veil? Jeg ville heller dratt til ESS Performance i Aremark, får 230 hk for 7000 kr ca. De er veldig bra. Har tunet flere biler der.

Endret av Proshift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, F11_2015 skrev:

Takk! Men har to år igjen på nybilgaranti samt to års Premium Selection garanti og de ryker vel om jegikke bestiller originalt?

Helt riktig, så hold deg til den, du. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuningsfirmaer inkl ESS  har kommet med noe nytt, Eflash, tror ikke BMW kan spore at bilen har vært tunet med den? Men kontakt ESS for å høre om dette. Jeg ville enten tunet hos ESS eller latt være. Hadde aldri betalt 50-60K til bavaria fr dette. De krever kanskje bremsebytte også for at garanti skal beholdes? Jeg hadde ikke betalt 25 000 kr heller til bavaria for kun  tuning. Altfor høy pris for dette. Da kan du like gjerne bytte bil! For 50-60K ekstra kan du kjøpe 525d, nærmer deg 530 også.

Endret av Proshift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Eflash skal funke på 15 modell ja. BMW kan se om bilen har vært tuklet med, men kun når ECU har vært ute av bilen, da det er forseglinger. Ved bruk av Eflash, såvidt jeg vet, kan ikke BMW se dette sålenge du har flashet inn den originale filen igjen.

Hvert sitt valg, men jeg hadde heller ikke betalt den stive prisen de skal ha for MPPK, og hvertfall ikke bremser.

Da hadde jeg ventet 2 år, eller kjøpt meg sprekere bil i utgangspunktet.

Endret av Geir Anders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...