bmwi8

Brann BMW i8

Recommended Posts

Utruleg oppførsel frå DNB. Må seie du er tøff som står i det, det er tydeleg at her har Goliat møtt sin David :) Ønsker deg lykke til, og lagar meg ein liten mental notis om å aldri bruke DNB til noko som helst.

Håper du vinner å ikke la de få forlik. Håper du også får erstatning for falske beskyldninger for forsikringssvindel/bedrageri og måtte alle unødige lån/renter også belastes dnb! At du er seig er sikkert, men stå på så går dette veien for deg. Dette må koste dnb mye!

På 16.8.2019 den 16.32, mcbanan skrev:

Utruleg oppførsel frå DNB. Må seie du er tøff som står i det, det er tydeleg at her har Goliat møtt sin David :) Ønsker deg lykke til, og lagar meg ein liten mental notis om å aldri bruke DNB til noko som helst.

Tusen takk for det :) får se nå når det er rettsmegling over helga om de prøver seg på noen nye stunt. Vi har jo bedt dem om å underbygge påstandene sine i prosesskriv, de klarer ikke en gang det... jeg er klar for rettssak og kommer de med noe nytt piss i form av løgn, fabrikkering av bevis eller falske påstander så går jeg derfra og tar rettssak.

På 16.8.2019 den 17.53, Torbjørn E39 skrev:

Håper du vinner å ikke la de få forlik. Håper du også får erstatning for falske beskyldninger for forsikringssvindel/bedrageri og måtte alle unødige lån/renter også belastes dnb! At du er seig er sikkert, men stå på så går dette veien for deg. Dette må koste dnb mye!

Hei! Takk for ditt innspill.

enste grunnene til at jeg kunne gått med på noe mindre enn jeg har krav på er om det var noe som indikerte at jeg delvis kunne belastet for å ha medvirket til skaden eller om jeg var redd for å tape i en rettssak. Nå er det absolutt ingenting som indikerer at jeg har noe skyld, ALLE bevis peker til det motsatte, og jeg er derfor selvfølgelig ikke redd for å møte dem i en rettssak. De har gjort så mange graverende feil at deres troverdighet og profesjonalitet fremstår helt på bunn. Om de vil kaste bort enda mer penger på å tape en rettssak og tape kunder på mediedekning så er de hjertelig velkommne til det :-) 

På 16.8.2019 den 17.54, Makky123 skrev:

Utrolig sterkt å holde ut, ettersom du har måttet ta noen kjipe avgjørelser for å kunne fortsette saken.

Håper du får en endelig avgjørelse i oktober, og at DNB virkelig får seg en smekk. Går ikke ann å holde på sånn i 2019.

Tusen takk! Jeg blir bare mer og mer bestemt for hver gang vi tar dem på hvor uetisk og uredelig de holder på, jeg finner meg faen ikke i det. De kan ikke slippe unna med å holde på slik...  selvsagt vært deilig å bli ferdig med saken på mandag, men når rettssak er satt til om et par uker og vi er nesten klare så er et par uker fra eller til ubetydelige. 

Ingen som har DnB best vilkår fra rundt februar 2018? Har forsøkt sånn smått å få tak i dem siden de har forfalsket vilkårene som er sendt inn til tingretten. Får vel bare gå ut på sosiale media osv om vi ikke kommer til enighet mandag, så er det nok noen som har de :-)

håper de kaster bort mer penger på flere sakkyndige også, så henter jeg inn nye også kan de sitte og være uenige. Når alt kommer til alt er det slik at DnB har destruert beviset og teknisk usikkerhet må da selvsagt belastes dem :D

Edited by bmwi8

Etter hva jeg kan lese på Dagbladet er DNB/Fremtind igjen på krigsstien mot en fører som var et øyeblikk uoppmerksom i sin Porsche Macan. Han ringte veihjelp, i sjokk, og sa han hadde sovnet. Da han snakket med utreder fra DNB endret det seg til uoppmerksomhet. Vanskelig å si hva som er riktig, men at de tydeligvis opptrer arrogant er under enhver tvil. Dette fører til at jeg ikke har noe ønske om en slik forsikring hos de noen gang i fremtiden. 

Takket nylig høflig nei til ei på kundeservice i DNB som etter å ha hjulpet meg med noe bankrelatert lurte på om jeg var interessert i et tilbud på forsikringstjenester. Referte til denne saken og sa jeg ikke turde bruke de som forsikringsselskap. Føltes godt🙂

Men jeg er også veldig nysgjerrig på hvordan det går her..... 

Edited by laffe