bmwi8

Brann BMW i8

Recommended Posts

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Mulig att de har kommet frem til forlik og til en avtale der alle parter ikke uttaler seg videre i fora/media ? Tror ikke det er unikt i slike saker.

Er ikke uvanlig men isåfall slipper DnB utrolig lett unna for offentligheten har rett til å vite om dette og den oppførselen et statseid selskap har vist og påført kunden. Uansett, de norske rettssakene er underlagt offentlighetsloven og denne kan jeg ikke se skal være unntatt det så det burde være mulig å finne ut av det. At forhandler ber kunden fylle på litt kjølevæske selv på en i8 er også kritikkverdig spør du meg, det er spesielle kjøleanlegg på bilen og en oppegående teknikker burde skjønt at kjølevæskenivået ikke skal synke etter en korrekt service med vakuumpåfylling.

Me kjem ingen veg med synsing og spekulering. Om trådstartar vil/kan oppdatera oss på saken så får me berre smøra oss med tålmodigheit og håpa at han faktisk gjer det. Hvis ikkje så er det sikkert ein grunn til det 🙂

Men eg er einig i at DNB burde bli hengt i offentleg gapestokk for dette her, i tilfelle nokon er i tvil om kva eg syns 🤪