Gå til innhold

Min 2009 E70 og livet med den - Hovedlyspære test


Otis
 Share

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Mangler bare adaptive led framlykter nå 🤠

kanskje litt elsk og hat med de på dette karosseriet

Adaptive LED? Fra F15? Passer de da?

 

58 minutter siden, sveigis skrev:

Ble noe annet med nye baklykter ja 👍

Og ikke minst ha godt lys ,det er særs viktig .

Huff e70 er pent ...

E70 er ganske pent synes jeg også ja! Likte det litt bedre etter jeg tok bort alle merker, utvendig. Å nye lykter da.

1 time siden, Reef89 skrev:

Ja helt vilt hvor mye lyktene har å si, veldig bra :)

Ja, det er litt rart nesten. Har jo sett facelift, men når jeg så forskjellen sånn på direktn', var det stor forskjell.

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ja, LCI baklykter på E7x er virkelig en innertier. Likte også de nedre ryggelysene - så diskret ut! :) 

Jo, takk. Det var endel fundering for å få de "korrekt" montert. Dette var det jeg og en annen kollega kom fram til som var best mtp utseende og funksjon.

Testet med de, på knekken ovenfor. Men det ble egentlig ikke noe mer lys av den grunn. Disse vises nesten ikke, om man ikke sitter kne eller leter etter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2020 den 19.13, Saltkjelen skrev:

Veldig!

E71/E70 X5 M med LED hovedlamper er faktisk noe av det kuleste BMW har. Det orange sidemarkeringslyset er vanvittig kult!

maxresdefault.jpg

Er dette fysisk like lykter som på e70 eller har x5M og e71 egne lykter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Er dette fysisk like lykter som på e70 eller har x5M og e71 egne lykter ?

Nei, E71 og E70 X5 M bruker samme lykter, mens E70 bruker egne lykter. Det er, som @Otis allerede er inne på, forskjell på skjermsiden. E71/E70 X5 M har spiss topp bak ved blinklyset, mens E70 har rund avslutning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nei, E71 og E70 X5 M bruker samme lykter, mens E70 bruker egne lykter. Det er, som @Otis allerede er inne på, forskjell på skjermsiden. E71/E70 X5 M har spiss topp bak ved blinklyset, mens E70 har rund avslutning.

SS Performance bygde opp noen gromme E70, brukte ofte E71 LED lykter, knallstilig det på E70. 
Lykter var generelt paradegrenen til BMW på denne tiden.

Men ble virkelig bra med LCI baklyktene også Otis. 👍🏻E70 holder seg virkelig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere ledninger for ettermontering? Tenker da på rett fargekoding av ledninger. I delekatalogen finner jeg endel ledninger, men ikke alle har rett fargekoding eller dimensjon.

Mener å si at jeg leste en gang at feks @Saltkjelen henviste til en side på internett som selger alt mulig rart. Eller kanskje man har andre triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Otis changed the title to Min 2009 E70 og livet med den - Hovedlyspære test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...