Gå til innhold

Min 2009 E70 og livet med den - Hovedlyspære test


Otis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke lov av dekkplassen å ha 255 på 10".

Så jeg endte opp med å kjøpe 2 stk felger fra eBay som er fram felger til det settet jeg hadde. Så da har jeg 4 stk like felger og kjøre på med 25mm spacer bak. Så det kanskje ser noenlunde greit ut.

Det må bli det mest optimale, 255 over alt bør være bedre enn 275 mtp slapsplaning og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Hæ? Fikk ikke lov? Hvorfor det? Mente de at det var strekk eller?

Ja, de sa tvert at det ble for mye strekk. De snakket om en tabell for hva som er greit eller ei, slik jeg forstod det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at profil ble nevnt da jeg snakket med dekkplassen, ikke deg. Så jeg forstår at du ikke visste det.

Men alt er bra, og jeg venter bare på nye frem felger for å ha bak!

Dekkene er bestilt og blir holdt av på lager til jeg får felgene. Det begynte å bli lite dekk i omløp visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at 255/45 er greit på 9,5x19, mens 255/50 ikke er greit på samme felg. Er det noen logikk i det (og enda verre på 255/45)? Etter mitt hode burde det vært motsatt?

Litt «flaks» for min del, da det blir nettopp 255/45 på 9,5x19, men synes fortsatt ikke det gir helt mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Har ikke prioritert dette enda. Men tja, jeg kjøper alt fra bmw, men alt er brukt, utenom ledninger. Jeg kjøpte ikke ledningsnett, bare løst. Så må lage det selv.

Den største utfordringen er kanskje å montere ny pumpe i tanken. Ellers ser det veldig kurant ut.

Har brukt ca 6k sålangt i deler, og har alt liggende. 

Vet ikke om jeg begynner på montering før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Otis changed the title to Min 2009 E70 og livet med den - Hovedlyspære test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...