Gå til innhold

Designer's E46 328i | WinterBeater | Solgt


Designer
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Designer skrev:

En ting som irriterer meg med denne er hvor lang tid den bruker på å gi litt varme til en stakkar. 😰

Nå med -20 og nedover på graderstokken er det godt med varm bil, det får jeg ikke. Jeg har en 20minutts reisevei til jobb, starter bilen som regel 15min før avreise. Alikevel får jeg ikke engang lunk før jeg er på jobb, da begynner det smått å bli litt varme som kommer.

Er det slik det skal være eller er termostat/et eller annet fackd? 🤔

Går temp måleren ned når du slipper gassen? Har du sjekket om det er nok kjøleveske på? Jeg ville byttet termostaten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, ahj skrev:

Går temp måleren ned når du slipper gassen? Har du sjekket om det er nok kjøleveske på? Jeg ville byttet termostaten :) 

Den flytter seg så sakte at den responderer ikke på gasspedalen. Går sakte men sikkert opp, men den når ikke 90*c? før jeg er framme på jobb heller. Kjøleveske skal være i orden, men skal være ærlig å si at jeg ikke har sjekket den. 🙈 Det får jeg gjøre. 

Holder en knapp på termostaten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Designer skrev:

Den flytter seg så sakte at den responderer ikke på gasspedalen. Går sakte men sikkert opp, men den når ikke 90*c? før jeg er framme på jobb heller. Kjøleveske skal være i orden, men skal være ærlig å si at jeg ikke har sjekket den. 🙈 Det får jeg gjøre. 

Holder en knapp på termostaten selv.

Jeg hadde på e90n at når jeg slapp opp gassen så sank tempen 5-10 grader. Det var termostaten som da sto litt åpen hele tiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ahj skrev:

Jeg hadde på e90n at når jeg slapp opp gassen så sank tempen 5-10 grader. Det var termostaten som da sto litt åpen hele tiden :) 

Hmmm, i min skjer hvertfall ikke noe sånt. Temp måler går uffattelig tregt. Får sjekke kjøleveska, så evt. termostat. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Her tenker jeg termostat med en gang .

Har hatt flere biler som har vært sånn,men med et termostatbytte ,ble alt gull .

Å fysj ,20 kalde allerede nå?:)

Bestilte ny i stad så satser på det. 😄🙌🏻

Ja deilig...😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Designer skrev:

Bestilte ny i stad så satser på det. 😄🙌🏻

Ja deilig...😰

Ja deilig ja:):)

Det er fint med kulde når man har skikkelig vinter ,som jeg regner med du har .

Hos meg er det alltid bare dritt om vinteren .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Ja deilig ja:):)

Det er fint med kulde når man har skikkelig vinter ,som jeg regner med du har .

Hos meg er det alltid bare dritt om vinteren .

nja kan godt holde seg på -10, men noe særlig mer er egentlig bare ukomfortabelt :P 

Ja er er det greit med snø og fin vinter nå, var ganske mørk og grønn fram til for et par uker siden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Endelig er isbanesesongen i gang og bilen fungerer utmerket! :D 

Det satses og da ryker det litt plast, har ny frontfanger liggende og prisene for bakfanger var ikke avskremmende. Så dette tar jeg helt med ro. :P Dog skal jeg savner jeg full lock bak i diffen, så her må det nok sveises (lavt budsjett). 🙈 

I tillegg er demperne bak helt shut.. 😕. Så dempertårnene av gummi jeg akkurat hadde bytta måtte gi etter for null effekt i demperne i løpet av helga. Derfor ble det til innkjøp av nytt senkesett, riktig nok TA-Technix.. Et navn jeg grøsser av til vanlig, men grunnet budsjett ble det dette til denne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...